درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 18:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35725صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 9 مرداد 1400 - 08:34
تأثیر بهینه سازی موتور جست وجو در مدیریت اعتبار
بررسی ها بخش ارزشمندی از گسترش آنلاین کسب و کار شما محسوب می شوند، زیرا نه تنها اعتبار، بلکه استراتژی محلی و رتبه بندی شما را در گوگل نیز تحت تأثیر قرار می دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بررسی ها بخش ارزشمندی از گسترش آنلاین کسب و کار شما محسوب می شوند، زیرا نه تنها اعتبار، بلکه استراتژی محلی و رتبه بندی شما را در گوگل نیز تحت تأثیر قرار می دهند.


بررسی ها به طور مستقیم و غیرمستقیم بر بهینه سازی موتور جست وجو (سئو) برای کسب و کار تأثیر می گذارند. آنها رتبه بندی ارگانیک را هنگامی که کسب و کار به صورت آنلاین مورد جست وجو قرار می گیرد، بهبود می بخشند و میزان کلیک برای مراجعه به سایت را افزایش می دهند. شواهد نشان داده است تعامل، چه از طریق بررسی و یا غیر از آن، به بهبود رتبه بندی منجر می شود.

• 37درصد از کاربران پس از خواندن بررسی مثبت یک کسب وکار، از وب سایت آن دیدن می کنند؛


• افزایش رتبه کسب و کار از سه ستاره به پنج ستاره، 25درصد کلیک بیشتر از سوی مشتریان در حوزه فعالیت محلی را به همراه خواهد داشت؛

• به طور مستقیم، بررسی توسط مشتریان، 13درصد از نتایج جست وجوی محلی و 7درصد از رتبه بندی ارگانیک را تعیین می کند؛


• به طور غیرمستقیم، رفتارهای تعاملی مانند میزان کلیک (سی تی آر)، کلیک برای برقراری ارتباط و درخواست راهنمایی، به طور متوسط 10.5درصد از اقدامات مشتریان را تشکیل می دهند.

 

حتما بخوانید: چه کسی باید مسئول مدیریت اعتبار شرکت باشد؟


حال که مشخص ساختیم چرا بررسی ها می توانند بهینه سازی موتور جست وجوی سایت شما را بهبود بخشند، درک چگونگی آن نیز مهم است. همان طور که موتور جست وجو کسب و کارتان را مشاهده می کند، میزان کل فعالیت آنلاین شما را نیز تحت نظر دارد. بررسی ها یکی از راه هایی هستند که در نهایت باعث حضور پررنگ سایت شما در صفحات وب می شوند. هرچه برتری کسب و کار شما در حرفه ای که انجام می دهید بیشتر باشد، موتورهای جست وجو شما را با دقت بهتری رتبه بندی می کنند.


همزمان با اینکه موتورهای جست وجو مانند گوگل، کیفیت و ارزش بررسی ها در مورد شما را ارزیابی می کنند، به دنبال سه معیار نیز هستند تا تعیین کنند آیا کسب و کار شما منصفانه، قابل اعتماد و دقیق است یا خیر. این سه معیار از قرار زیر هستند:

با اینکه بررسی تنها عامل تعیین کننده در دیده شدن سایت شما نیست، آمار نظرسنجی های برایت لوکال (BrightLocal) و ماز لوکال (Moz Local) را در نظر بگیرید:


1. محتوا. مشتری در بررسی چه گفته است؟ آیا بررسی ها کلمات کلیدی خاصی را شامل می شوند؟ آیا در بررسی ها محل کسب و کار شما قید شده است؟ آیا آنها سؤال پرسیده اند یا تنها نظری را ثبت کرده اند؟ آیا نظرات مثبت است یا منفی؟ بررسی های مثبت از سوی مشتریان میزان دیده شدن شما را بهبود می بخشد. به عنوان مثال، اگر هجمه ای از ارزیابی ها را دریافت کنید که به کیفیت بالای تیم خدماتی شما اشاره کند، موتورهای جست وجوگر نتیجه خواهند گرفت تیم شما از کیفیت بالایی برخوردار است، بنابراین از نظر «خدمات» رتبه بندی بهتری دریافت خواهید کرد؛


2. کمیت و تناوب. هرچه کسب و کار شما بررسی های آنلاین بیشتری داشته باشد، همانند میانگین بررسی های سالانه در سال های متمادی، به بهینه سازی موتور جست وجوی شما کمک خواهد کرد. همچنین مهم است در هر هفته یا ماه جریان ورودی ثابتی از بررسی های جدید داشته باشید. زمانی که نام کسب و کار شما بر سر زبان ها افتاد و مردم بیشتری از سایت یا کسب و کار شما دیدن کردند، متوجه افزایش متناوب تعداد بررسی ها خواهید شد؛

 

حتما بخوانید: آشنایی با راه‌های حفظ اعتبار در فعالیت‌های آنلاین


3. تعامل. پاسخگویی به هر دو نوع بررسی، مثبت و منفی، ارج نهادن به مشتری را به همراه دارد. این خود عاملی است که موتورهای جست وجو آن را در نظر می گیرند. توازن میان تعداد بررسی های همراه با بازخورد در مقابل تعداد بررسی های بدون بازخورد موضوعی است که تفاوت ایجاد خواهد کرد. هنگامی که با بررسی های مشتریان خود تعامل برقرار می کنید، نه تنها خدمات مشتریان عالی را ارائه می کنید، بلکه ارزش های شرکت خود و رویکرد مشتری نسبت به دستیابی به یک ایده ال را نیز به معرض نمایش می گذارید و بررسی کنندگان بیشتری را به ارائه بازخورد تشویق می کنید.

مفید است در نظر داشته باشید که اگر بررسی ها برای کاربرها خوب است، بنابراین به احتمال زیاد برای گوگل نیز سودمند خواهد بود. به عبارت دیگر، هرچه کسب و کار شما بیشتر و دقیق تر مورد بررسی قرار گیرد، عملکرد بهتری خواهد داشت و ارزش بیشتری برای بهینه سازی موتور جست وجوی شما به ارمغان خواهد آورد.


مترجم: سهیل خواجوند
منبع: adpearance- forsatnet

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد