درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 18:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35640صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 28 آبان 1397 - 07:54
بانک رفاه کارگران
بانک رفاه کارگران در اجرای تبصره ماده 39 قانون بودجه سال 1338 کشور و ماده 38 سازمان بیمه های اجتماعی به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندیهای طبقه کارگر در تاریخ 1339/5/27 تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین 1340 با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک رفاه کارگران در اجرای تبصره ماده 39 قانون بودجه سال 1338 کشور و ماده 38 سازمان بیمه های اجتماعی به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندیهای طبقه کارگر در تاریخ 1339/5/27 تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین 1340 با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد.

 

سرمایه اولیه این بانک چهار صد میلیون ریال و از سوی سازمان تامین اجتماعی تامین شد. بانک رفاه یک بانک تجاری شناخته شده و با پنجاه و هشت سال تجربه در ارائه خدمات بانکی ، بهره مندی از 9835 نیروی انسانی و در اختیار داشتن 1035 شعبه فعال در سراسر کشور ، می کوشد از طریق ارائه مطلوب انواع خدمات بانکی ، رضایت عموم اقشار جامعه را تامین نماید.

این بانک با برخورداری از اعتماد مردم و توانمندی بالای سرمایه انسانی خود ، در اجرای سیاست های کلان اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه در بخش صادرات کالاهای غیر نفتی و تولیدات صنعتی و کشاورزی ، خدمات ارزشمندی را صادر کنندگان کشور ارائه می‌دهد. بانک رفاه از نظر بانک های معتبر بین المللی، یکی از خوشنام ترین بانک های تجاری محسوب می شود که با داشتن کارگزاران منتخب از بانک های تراز اول دنیا ، نیاز های مشتریان خود در عملیات بانکی بین المللی را مرتفع می سازد.

خصوصی سازی بانک رفاه
بانک رفاه، با هدف ارائه کلیه خدمات بانکی به اقشار مختلف جامعه و ایجاد تسهیلات لازم برای طبقه کارگر، با سرمایه اولیه 400 میلیون ریال از محل منابع بیمه‌های اجتماعی و تحت پوشش این سازمان درسال 1339 تاسیس و به ثبت رسید.


پس از ماهها تلاش هیـــات مدیره بانک ، سرانجام در مهر ماه 1390 شـــورای پـــول و اعـــتبار اســـاسنامه جدید بـــانک را به تصویب رساند و در تاریخ 1391/3/20 با ثبت این سامانه در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری، بانک رفاه رسماً خصوصی شد و سرمایه بانک از 895 میلیارد ریال به 4000 میلیارد ریال به ثبت رسید. با این اتفاق وضعیت مالکیتی بانک مشخص شد و با افزایش سرمایه به چهار هزار میلیارد ریال و از محل تجدید دارایی ها به ده هزار میلیارد ریال، زمینه برای افزایش فعالیت ها و خدمات مطلوبتر به مشتریان از طریق 1300 شعبه و واحدهای خدماتی فراهم آمد.


بانک رفاه از بدو تاسیس تا کنون همواره خدمت رسانی به آحاد مردم و جلب رضایت آنان را سرلوحه راه خود قرار داده و در این راستا با بهره‌گیری از نیرو‌های دانشی و متعهد و در سایه اخلاق حرفه ای به تلاش در جهت پیشرفت کشور، تکریم ارباب رجوع، توسعه و بهبود شبکه شعب، طراحی و ارائه خدمات جدید و به ‌کارگیری بانکداری الکترونیک پرداخته است.


همچنین از دستاورد‌های مهم بانک در سال‌های اخیر می‌توان به کسب رتبه برترین دستگاه در زمینه تکریم مشتریان در گروه بانک و بیمه در سال‌های متوالی، استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد iso 9001 و اخذ گواهینامه مربوطه به عنوان اولین بانک خاورمیانه در سال 1378 و تداوم همه ساله آن تا کنون اشاره کرد.


موفقیت بانک رفاه در محیط رقابتی کنونی، در گرو برنامه‌ریزی مطلوب با رویکردی آینده‌نگر است بدین منظور استراتژی بانک رفاه در قالب" راه رفاه" تدوین شده است که این نقشه به عنوان سند راهبردی میان مدت بانک در گذار به خصوصی که با تمرکز بر برآورده‌سازی متوازن نیاز‌های کلیه ذینفعان بانک تدوین شده است، راهنمای بانک در این مسیر خواهد بود. بی تردید خصوصی شدن، بزرگ‌ترین تحول در تاریخ پرقدمت بانک رفاه، با تغییر ساختار مالکیتی و آغازی بر حرکت سریع‌تر در دستیابی به اهداف بالاتر می‌باشد.


این بانک با اتکال به یاری خداوند بزرگ و با تلاش همه همکاران ساعی و بهره‌گیری از تجربیات سایان طولانی برآن است در سالی که با پیام مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال" تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نام گرفته است با مشارکت جمعی و تمرکز بر سرمایه‌گذاری در توسعه زیرساخت‌های صنعتی، به اجرای کامل قانون بانکداری بدون ربا پرداخته و نیز در زمینه گسترش بانکداری الکترونیک به عنوان یکی از اهداف استراتژیک در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کوشابوده و همواره در تکاپوست تا بتواند به عنوان عضوی از جامعه بانکی کشور، چشم‌اندازی روشن در عرصه خدمتگزاری در طول سالیان در پیش رو ترسیم نماید.


بی شک وجود گوهر اعتماد و رضایت و همراهی شما مشتریان و سایر هموطنان عزیز کشور اسلامی‌مان، ما را در کسب افتخار امر غرورآفرین خدمات‌رسانی صادقانه، موفق و سرافراز خواهد نمود.


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد