درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35395صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 8 آبان 1397 - 16:52
مشخصات آدم های خوش شانس
بحث شانس، تقدیر و سرنوشت چنان به هم گره خورده اند که افراد تلاش زیادی نمی کنند که آنها را تفکیک کنند. ما بر اساس تجربه می دانیم که اگر تلاش بیشتر کنیم بر شانس موفقیت مان و خوش شانس بودن مان می افزائیم. در کنار این واقعیت، در ضمن می دانیم که اتفاقات جهان بی سر و سامان تر و عظیم تراز تلاش های شخصی هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بحث شانس، تقدیر و سرنوشت چنان به هم گره خورده اند که افراد تلاش زیادی نمی کنند که آنها را تفکیک کنند. ما بر اساس تجربه می دانیم که اگر تلاش بیشتر کنیم بر شانس موفقیت مان و خوش شانس بودن مان می افزائیم. در کنار این واقعیت، در ضمن می دانیم که اتفاقات جهان بی سر و سامان تر و عظیم تراز تلاش های شخصی هستند.

بارها پیش آمده است که کاملا آماده بودیم تا از یک فرصت استفاده کنیم ولی یک تصادف و لغزش بیرون از کنترل ما، همه چیز را در هم ریخت و دقیقا برعکس این اتفاق را هم شاهد بودیم.

پس واقعا چطور می شود بعضی از ما خودشان را خوش شانس می یابند و بعضی ها بدشانس؟ ما انسانها مدام مشغول داستان پردازی نسبت به زندگی مان هستیم. بخش های اصلی داستان زندگی را از روی خاطراتی که داشتیم می سازیم. ما مدام در حال تشویق خود هستیم و حل مشکلات و پیروزی بر رقبا، زودتر از هر چیز به یادمان می آید.

آدم های خوش شانس یا بدشانس یا آنها که به هیچکدام از این دو حالت بها نمی دهند در عمل و واقعیت بیرون از ما، فرقی با هم ندارند. ولی مقدمتا می شود ادعا کرد که خود را خوش شانس دیدن، بر روی زندگی مان تاثیر دارد. احساس مثبتی از زندگی و اتفاقات قبل یا مسائلی که با آن روبرو می شویم ایجاد می کند.

فرد خوش شانس به خاطر شیوه نگاهش به دنیا، فرصت و شانس بیشتری برای خودش دست و پا می کند. کمتر مایوس می شود. پشتکارش گسترده تر و مداوم تر است چون به سرانجام خوشبینانه تری چشم دوخته است. حتی ریسک بیشتری را تقبل می کند.

 

با همه اینها، تعریف یک اتفاق به نسبت منافع هر فرد می تواند مسیر متفاوتی از بد یا خوب را تهیه کند. دو نفر قرار است برای گرفتن یک شغل خوب در یک مصاحبه شغلی شرکت کنند. هر دو هم کاندید خوبی هستند. هزاران عامل در این بین وجود دارد که یکی شغل را بگیرد و دیگری نگیرد. هر عامل ممکن می تواند برای یکی از آنها نشانه خودشانسی باشد و برای دیگری علامتی برای بدشانس بودن باشد … اگر من دو اتوبوس را پشت سر هم از دست نمی دادم و عصبی و هیجانزده نبودم، اگر دو نفر از مصاحبه کننده ها از موی بلند من یا لباس رنگی و براقم بدشان نمی آمد و …

افراد خوش شانس، رفتار و حالات مثبت تری دارند. اجتماعی ترند. روابط شان گسترده تر است. منابع بیشتری برای برآوردن نیازها و حل مشکلات دارند. همه این عناصر، به خودی خود شانس فرد را بیشتر می کند. مثل اینکه امکان بیشتری برای ماندن بر روی میز قمار دارد یا تعداد بیشتری بلیط بخت ازمایی می خرد.

برای آدم خوش شانس، یک کلید ساده و اصلی برای رویارویی با سردرگمی جهانی که هیچ چیزش معلوم نیست دارد. او در این بلبشو و آشوب همیشگی، فرصت اقبالش را شاید فقط کمی بیشتر می سازد. او فقط خودش را را آماده شانس نمی سازد. او در ضمن در هر فرصتی سعی می کند به تعداد و مقدار شانسش بیافزاید.

اصل و اساس زندگی و دنیا بر این قرار است که مدام همه چیز به یکباره و بدون پیش بینی اتفاق می افتد. این ما هستیم که به نتیجه اتفاقات از دید منفعت خودمان می نگریم. تعبیر هر کدام ما از خوش شانس یا بدشانس بودن، فرصت های کوچکی است که نقش خودمان را در برابر این دنیای بی درو پیکر ایفا می کند. خوش شانس ها به هر حال درون این بازی بدون قاتون، با تمام وجود شرکت می کنند و سعی می کنند ذره ایی از ان را به نفع خود در آورند.

 

منبع: http://nautil.us/blog/are-you-downplaying-lucks-role-in-your-life

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد