درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 05:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35241صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 مهر 1397 - 11:58
گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی
در این جلسه که با حضور مدیران روابط عمومی، آینده پژوهان و سایر علاقمندان به صورت کارگاه برگزار شد، در ابتدا دکتر فتوره چی مدیر گروه رسانه و فرهنگ در مورد چالش های روابط عمومی در کشور توضیخاتی را بیان نموده و بر پیدایش روابط عمومی آینده نگر تأکید نمودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این جلسه که با حضور مدیران روابط عمومی، آینده پژوهان و سایر علاقمندان به صورت کارگاه برگزار شد، در ابتدا دکتر فتوره چی مدیر گروه رسانه و فرهنگ در مورد چالش های روابط عمومی در کشور توضیخاتی را بیان نموده و بر پیدایش روابط عمومی آینده نگر تأکید نمودند.


به گزارش شارا، سپس دکتر احمد مهدیان به عنوان مدرس کارگاه آینده پژوهی روابط عمومی با ترسیم نقشه راه آینده پژوهی روابط عمومی به تعریف آینده پژوهی و معرفی الگوریتم هستی شناسی ایده سناریو/فرنامه پرداخته و با تحلیل متقاطع کلان روندهای مؤثر بر صنعت روابط عمومی، سناریوهای آینده روابط عمومی را مورد انکشاف قرار دادند. براساس نتایج این کارگاه :

امروزه باتوجه به تغییرات پیچیده و نامطمئن محیطی، انواع مختلف سازمانها برای اطمینان از داشتن اعتبار و شهرت خوب در بین ذینفعان و جامعه نیازمند روابط عمومی روزآمد هستند.


اگر چه روابط عمومی مربوط به مدیریت ارتباط کلی هر سازمان با محیط اطراف است و روابط عمومی یک نوع تبلیغات نیست و محدود به بازاریابی هم نمیباشد، اما در طول دهه گذشته، با رشد اینترنت و باز کردن کانال های تجاری نامحدود، صنعت روابط عمومی به داده ها متصل شده و با ابزارهای هوشمند تجزیه و تحلیل و بکارگیری اطلاعات همراه شده است.


امروزه PR تحت تاثیر تحولات اجتماعی قرار گرفته، بنابراین باید برقراری ارتباطات دو طرفه با ذینفعان و حتی پرسنل سازمان خود را به صورت گفتگو به خوبی مدیریت نموده تا در مواجه با بحران فزاینده مشروعیت، اخلاق مدارانه اعتماد جامعه را حفظ نماید.


یافته ها نشان می دهد که استفاده از رسانه های اجتماعی در فعالیت های PR هر ساله افزایش می یابد. و سیستم عصبی بشریت به عنوان یک مغز جهانی با اتصال موفق ۵۲ درصد از جمعیت جهان به اینترنت که می رود تا سال ۲۰۳۰ به ۹۳% برسد در راه تکمیل شدن است.

 

دکتر احمد، آینده پژوه در ادامه ضمن معرفی ماتریس سناریو پردازی چهار وجهی بر محور زمان با اسکن درونی صنعت روابط عمومی و تجزیه و تحلیل کلان روندهای عمده شامل شتاب ارتباطات و تغیرات اجتماعی چهار سناریوی محتمل پیش روی صنعت روابط عمومی را مورد انکشاف قرار دادند.

تصمیمات ما در مورد آینده بستگی به نقشه ذهنی ما از ساختار کیهانی زمان دارد. اگر ما آینده ای که بدنبال آن هستیم را هم اکنون ببینیم آنگاه می توان برای ساختن آن از امروز اقدام نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد