درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 16:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35241صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 مهر 1397 - 15:52
گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی
در این جلسه که با حضور مدیران روابط عمومی، آینده پژوهان و سایر علاقمندان به صورت کارگاه برگزار شد، در ابتدا دکتر فتوره چی مدیر گروه رسانه و فرهنگ در مورد چالش های روابط عمومی در کشور توضیخاتی را بیان نموده و بر پیدایش روابط عمومی آینده نگر تأکید نمودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این جلسه که با حضور مدیران روابط عمومی، آینده پژوهان و سایر علاقمندان به صورت کارگاه برگزار شد، در ابتدا دکتر فتوره چی مدیر گروه رسانه و فرهنگ در مورد چالش های روابط عمومی در کشور توضیخاتی را بیان نموده و بر پیدایش روابط عمومی آینده نگر تأکید نمودند.


به گزارش شارا، سپس دکتر احمد مهدیان به عنوان مدرس کارگاه آینده پژوهی روابط عمومی با ترسیم نقشه راه آینده پژوهی روابط عمومی به تعریف آینده پژوهی و معرفی الگوریتم هستی شناسی ایده سناریو/فرنامه پرداخته و با تحلیل متقاطع کلان روندهای مؤثر بر صنعت روابط عمومی، سناریوهای آینده روابط عمومی را مورد انکشاف قرار دادند. براساس نتایج این کارگاه :

امروزه باتوجه به تغییرات پیچیده و نامطمئن محیطی، انواع مختلف سازمانها برای اطمینان از داشتن اعتبار و شهرت خوب در بین ذینفعان و جامعه نیازمند روابط عمومی روزآمد هستند.


اگر چه روابط عمومی مربوط به مدیریت ارتباط کلی هر سازمان با محیط اطراف است و روابط عمومی یک نوع تبلیغات نیست و محدود به بازاریابی هم نمیباشد، اما در طول دهه گذشته، با رشد اینترنت و باز کردن کانال های تجاری نامحدود، صنعت روابط عمومی به داده ها متصل شده و با ابزارهای هوشمند تجزیه و تحلیل و بکارگیری اطلاعات همراه شده است.


امروزه PR تحت تاثیر تحولات اجتماعی قرار گرفته، بنابراین باید برقراری ارتباطات دو طرفه با ذینفعان و حتی پرسنل سازمان خود را به صورت گفتگو به خوبی مدیریت نموده تا در مواجه با بحران فزاینده مشروعیت، اخلاق مدارانه اعتماد جامعه را حفظ نماید.


یافته ها نشان می دهد که استفاده از رسانه های اجتماعی در فعالیت های PR هر ساله افزایش می یابد. و سیستم عصبی بشریت به عنوان یک مغز جهانی با اتصال موفق ۵۲ درصد از جمعیت جهان به اینترنت که می رود تا سال ۲۰۳۰ به ۹۳% برسد در راه تکمیل شدن است.

 

دکتر احمد، آینده پژوه در ادامه ضمن معرفی ماتریس سناریو پردازی چهار وجهی بر محور زمان با اسکن درونی صنعت روابط عمومی و تجزیه و تحلیل کلان روندهای عمده شامل شتاب ارتباطات و تغیرات اجتماعی چهار سناریوی محتمل پیش روی صنعت روابط عمومی را مورد انکشاف قرار دادند.

تصمیمات ما در مورد آینده بستگی به نقشه ذهنی ما از ساختار کیهانی زمان دارد. اگر ما آینده ای که بدنبال آن هستیم را هم اکنون ببینیم آنگاه می توان برای ساختن آن از امروز اقدام نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد