درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 00:18   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35138صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 9 آذر 1400 - 15:06
راه حل‌های توسعه و تمایز روابط‌عمومی‌ها
محمد جواد محسن زاده دانشجوی دکترای ارتباطات و فرهنگ - حذف نگاه سنتی (روابط‌عمومی در نقش سفارش و نصب بنر و پوستر) و استفاده از خلاقیت، نوآوری و تمایز با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌های نوین و هوشمند، استفاده از هنر ارتباط تصویری و تبلیغات و حضور در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، صدا و سیما؛ ارتباط دوسویه میان مدیران و مردم و پاسخگویی و تبلیغ و اطلاع‌رسانی.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با توجه به تجربیات (بیش از 15 ساله ) محقق در حوزه روابط‌عمومی، اطلاع‌رسانی و روزنامه نگاری برخی از راه حل‌های توسعه، پیشرفت و خلاقیت متخصصان و مدیران روابط‌عمومی‌ها به شرح ذیل می‌باشد:


1. پیگیری و اجرای قوانین موجود به منظور رفع چالش‌های مختلف روابط‌عمومی با تدوین برنامه عملیاتی، سیاست‌گذاری، تعیین اهداف و چارت سازمانی مناسب با نیازهای هر سازمان برای رسیدن به جایگاه مطلوب روابط‌عمومی از طریق: صدور مشاور و سخنگوی سازمان برای مدیران روابط‌عمومی، تخصیص اعتبارات قانونی براساس برنامه پنجم توسعه، تخصیص دو در هزار درآمد عمرانی شهرداری‌ها برای روابط‌عمومی ادارات و...


2. تلاش برای استانداردسازی فعالیت‌های روابط‌عمومی از طریق تدوین و ابلاغ نظام‌نامه جامع روابط‌عمومی‌ها؛


3. تعامل هر چه بهتر مدیران و کارکنان مجموعه با روابط‌عمومی؛


4. نظام‌مند کردن آموزش‌های تخصصی و بلندمدت در روابط‌عمومی‌ها؛


5. پرهیز از روزمرگی و هدفمندکردن فعالیت‌های روابط‌عمومی با تدوین و ابلاغ برنامه استراتژیک روابط‌عمومی‌ها؛


6. ارتباط مؤثر روابط‌عمومی و تعامل با اصحاب رسانه، خبر و هنر؛


7. حذف نگاه سنتی (روابط‌عمومی در نقش سفارش و نصب بنر و پوستر) و استفاده از خلاقیت، نوآوری و تمایز با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌های نوین و هوشمند، استفاده از هنر ارتباط تصویری و تبلیغات و حضور در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، صدا و سیما؛ ارتباط دوسویه میان مدیران و مردم و پاسخگویی و تبلیغ و اطلاع‌رسانی؛


8. پی‌گیری مسئله سلامت مدیران و کارکنان روابط‌عمومی و تلاش در جهت اخذ مصوبه احتساب شغل روابط‌عمومی به عنوان مشاغل سخت و آسیب‌پذیر؛


9. ایجاد انگیزه و شور و نشاط بیشتر در مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی با اختصاص طرح‌ها و بسته‌های تشویقی(با توجه به حضور مستمر، طولانی و فع�'ال این قشر در محل کار و مأموریت بدون داشتن حقوق مکفی و مزایا).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد