درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35065صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 12 مهر 1397 - 04:38
نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان برگزار شد
نخستین رویداد روابط عمومی های استان سمنان، شامگاه دوشنبه با حضور استادان و صاحب نظران این حوزه برگزار شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین رویداد روابط عمومی های استان سمنان، شامگاه دوشنبه با حضور استادان و صاحب نظران این حوزه برگزار شد.


نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان با محوریت بزرگداشت استاد فقید میرزابابا مطهری نژاد پدر روابط عمومی ایران اهل شهرستان دامغان استان سمنان، شامگاه دوشنبه در تالار کانون پرورش فکری کودکان مرکز این استان برگزار شد.


در این نشست، موضوعاتی مانند مسوولیت اجتماعی در سازمان های دولتی، تاثیر مسوولیت اجتماعی بر برندسازی سازمانی، اهمیت حرفه ای گرایی در روابط عمومی از منظر استاد مطهری نژاد، ویژگی های مدیر برتر با نگاهی به زندگی استاد مطهری نژاد، و مسوولیت اجتماعی و روابط عمومی از سوی سخنرانان و استادان حوزه ارتباطات و حوزه روابط عمومی مطرح شد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در این رویداد گفت: روابط عمومی باید از اوضاع سیاسی و اجتماعی کشور شناخت کافی داشته باشد.


سعید ناجی بیان کرد: روابط عمومی ها در کنار این شناخت در جهت رفع کاستی های سازمان مربوطه خود تلاش کنند.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری سمنان گفت: روابط عمومی ها با ایجاد برقراری پیوند با جامعه زمینه کاهش دغدغه های حوزه اجرایی را فراهم کنند.


ناجی با اشاره به نقش اثرگذار روابط عمومی ها در جامعه و دستگاه ها، تصریح کرد: روابط عمومی ها تنها تنظیم کننده گزارش عملکرد دستگاه ها نیستند.


ناجی با اشاره به برخی از وظایف روابط عمومی ها، یادآور شد: روابط عمومی در ساختار سازمانی در کنار مدیران دستگاه ها به منظور ایجاد روابط بین مسوولان و جامعه است.


معاون استانداری سمنان اظهار داشت: باتوجه به سرعت تحولات گسترده در زمینه های مختلف در دنیای امروز که جامعه را دچار آشفتگی کرد، این مقوله نیازمند پیشتازی فعالان این حوزه از مسایل و تحول در جامعه است.


معاون استانداری سمنان گفت: کوتاهی روابط عمومی ها ناشی از فقدان اشرافیت آن ها به مسایل اجتماعی در جامعه است.


در این رویداد ضمن یادآوری زندگینامه زنده یاد میرزابابا مطهری نژاد، استاد روابط عمومی ایران که اهل دامغان بود، برخی خدمات این استاد در تقویت و جاافتادن مبانی روابط عمومی در کشور بازگو شد.


داود زارعیان استاد علوم ارتباطات و سید محمد ترابی استاد پیشکسوت رشته ادبیات فارسی دانشگاه علامه طباطبایی از سخنرانان این رویداد در سمنان بودند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد