درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35055صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 9 مهر 1397 - 21:37
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان جنوبی: اطلاع رسانی درست بستر شایعه را از بین می برد
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان جنوبی گفت: اطلاع رسانی درست در شرایط جنگ روانی و رسانه ای می تواند بستر شایعه را در جامعه از بین ببرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان جنوبی گفت: اطلاع رسانی درست در شرایط جنگ روانی و رسانه ای می تواند بستر شایعه را در جامعه از بین ببرد.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا عباسعلی ملکی روز دوشنبه در گردهمایی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان به میزبانی بیمه سلامت افزود: شرایط جنگ اقتصادی تمام عیار و در کنار آن جنگ روانی و رسانه ای ایجاب می کند که انتقال اطلاعات به درستی صورت گیرد تا رسانه های معاند فرصت شایعه سازی نداشته باشند.


وی بر تعامل جدی روابط عمومی با رسانه تاکید کرد و گفت: غول های رسانه ای جهان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علیه نظام متحد شده اند لذا نیاز است دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته به درستی منتقل شود.


سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان جنوبی گفت: دستاوردهای نهادهای اجرایی در 40 سال از عمر انقلاب توسط روابط عمومی ها باید به صورت مستمر در اختیار رسانه ها قرار گیرد تا مردم از این خدمات مطلع شوند.


وی ادامه داد: عملکرد میز خدمت نیز با توجه به تاکید شخص استاندار به صورت مستمر پایش می شود و دستگاه های ضعیف به وزارتخانه ها معرفی و دستگاه هایی که عملکرد مثبت داشته باشند در شورای اداری تقدیر می شوند.


ملکی با بیان اینکه 2 در هزار اعتبارات جاری دستگاه های اجرایی در اختیار روابط عمومی قرار می گیرد تصریح کرد: با این اعتبارات فعالیت روابط عمومی ها بیشتر نمود پیدا می کند که باید مدیران در تخصیص آن جدی تر وارد عمل شوند.


وی با اشاره به فعال شدن شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گفت: دوره های آموزشی تخصصی موردنیاز روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی احصا می شود.


سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه سرمایه گذاری آموزشی برای روابط عمومی در کوتاه مدت برگشت پذیر است افزود: پس از احصای دوره های موردنیاز با هدف کارایی و بهبود جایگاه روابط عمومی، آموزش های جدید ارایه خواهد شد.


وی همدلی را رکن اساسی در انجام امور دانست و اظهار داشت: مسیرهای قبلی برای ارتقای جایگاه روابط عمومی با سرعت بیشتر پیش می رود و از نظرات و ایده های صاحبنظران و فعالان این حوزه بهره می گیریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد