درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 16:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34984صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 15 بهمن 1400 - 14:25
چرا روابط‌عمومی مهم است؟
روابط‌عمومی یعنی هنر ارسال پیام‌های مناسب به افراد در مکان‌های مناسب برای ساختن شهرت تجاری و بیان روایت‌های متناسب با اهداف، که نه تنها بزرگ‌ترین بحران‌ها و چالش‌ها را حل می‌کند، بلکه بیشترین شانس موفقیت را می‌تواند هدیه دهد.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بسیاری از شرکت‌ها می‌دانند که روابط عمومی یک روش عالی برای اجرای استراتژی‌های بازاریابی است اما اطلاعات کافی درباره آن نداشته و هزینه‌های زیادی صرف اینکار می‌کنند.

روابط‌عمومی یعنی هنر ارسال پیام‌های مناسب به افراد در مکان‌های مناسب برای ساختن شهرت تجاری و بیان روایت‌های متناسب با اهداف، که نه تنها بزرگ‌ترین بحران‌ها و چالش‌ها را حل می‌کند، بلکه بیشترین شانس موفقیت را می‌تواند هدیه دهد.

آژانس‌ها یا زیرمجموعه‌های تبلیغاتی در کنارتان هستند تا کسب‌وکار شما را تبلیغ کنند اما واحد روابط‌عمومی، آینده کسب‌وکارتان را تغییر خواهد داد. روابط‌عمومی به راحتی می‌تواند یک شرکت یا سازمان را موفق کند یا به سمت شکست حرکت دهد. اما مطمئن باشید به واسطه توانایی روابط‌عمومی و استفاده درست از ظرفیت‌های آن، تقریبا هر مانعی را می‌توان کنار گذاشت؛ «هر مانعی» را!

در ادامه برخی از دلایل مهم نقش روابط‌عمومی سازمان را برای‌تان آورده‌ایم:

۱-روابط‌عمومی اعتبار برند را افزایش می‌دهد
در هر صنعتی، جلب اعتماد نقش پررنگی در موفقیت کسب‌وکارها دارد. عدم اعتماد به برند می‌تواند به معنی این باشد که یک شرکت فرصت‌های فروش خود را از دست می‌دهد.

با این حال، استخدام یک کارشناس
روابط عمومی می‌تواند باعث افزایش اعتبار و شهرت بیشتر سازمان شود؛ این فرد از طریق رهبری فکری، ارتباطات تاثیرگذار و استراتژی‌های ارتباط شبکه‌ای و ... اعتبار کسب‌وکارتان را افزایش می‌دهد.

۲-روابط‌عمومی سود را افزایش داده و مشتریان را به سمت شما هدایت می‌کند
زمانی که اعتبار کسب‌وکار شما به وسیله فعالیت‌های مختلف واحد روابط‌عمومی افزایش یابد، این احتمال وجود دارد که مشتریان بالقوه به سوی شما خواهند آمد.

مشتریان و خریداران به واسطه محتوایی که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی از کسب‌وکارتان وجود دارد با مدل کاری شما آشنا می‌شوند و این بهترین روش جذب هدفمند مشتری برای شماست.

۳-روابط‌عمومی نگاه مردم را نسبت به کسب‌وکار شما تغییر می‌دهد
امروزه همه می‌دانند که باید به کمک تولید محتوا کسب‌وکار خود را معرفی کنند (چه محتوا درست باشد و چه غلط). از طرفی بعضی برندها از اعتبار زیادی برخوردارند و در عوض، دیگر برندها مورد توجه مردم نیستند.

هر دو حالت بالا ممکن است ایده‌آل نباشد و شاید تمرکز بر روی کمپین‌ها بهتر بتواند به کسب‌وکار شما کمک کند. کمپین‌های هدفمند و فعالیت‌های روابط‌عمومی می‌تواند نگاه مردم را به سمت کسب‌وکار شما جلب کند.

۴-روابط‌عمومی حضور کسب‌وکار شما را در فضای آنلاین افزایش می‌دهد
واحد روابط‌عمومی با دنیای دیجیتال در ارتباط است؛ پس به شما کمک می‌کند تا حضور بیشتری در فضای آنلاین داشته باشید.

شاید در حالت کلی روابط‌عمومی نقش راهنمایی و کمک به سازمان را ایفا می‌کند اما هنگامی که اتفاق ناخواسته‌ای برای کسب‌وکارتان پیش می‌آید، این نقش روابط‌عمومی است می‌تواند نجات‌بخش شما در مواقع حساس باشد.

شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ها و ارتباط با سایت‌های تبلیغاتی ابزارهایی هستند که شرکت‌های تبلیغاتی کمک می‌کنند تا به رشد و فروش بیشتر برسند اما روابط‌عمومی این اطمینان را در مشتریان ایجاد می‌کند تا برای استفاده از خدمات و محصولات، با نگرشی درست برند شما را انتخاب کنند./ نوپانا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد