درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34933صفحه نخست » دوشنبه، 26 شهریور 1397 - 15:14
چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ کرمان آبان برگزار می شود
مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان گفت: چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های این استان همزمان با نمایشگاه کتاب استان از 19 تا 25 آبان‌ برگزار می‌‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان گفت: چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های این استان همزمان با نمایشگاه کتاب استان از 19 تا 25 آبان‌ برگزار می‌‌شود.


روح الله خدیشی افزود: این تصمیم بنابر مصوبه هیات مدیره خانه مطبوعات و همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اتخاذ شده است.


وی بیان کرد: نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان همزمان با نمایشگاه کتاب، بمنظور ایجاد فرصت معرفی بیشتر برای رسانه‌های استان با مخاطبان و آشنایی اهالی فرهنگ با آخرین تولیدات رسانه‌ای برپا می‌شود.


مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان تصریح کرد: در برپایی چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان علاوه بر همیاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، همکاری مدیرعامل و هیات مدیره شرکت نمایشگاه های جنوب شرق را کنار خود خواهیم داشت.


وی افزود: برگزاری کارگاههای آموزشی توسط کمیته آموزش خانه مطبوعات، برپایی نشست‌های خبری با عنوان اتاق شیشه‌ای و اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان و اعلام نفرات برتر از جمله برنامه‌های جنبی خانه مطبوعات در این اقدام فرهنگی خواهد بود.


خدیشی گفت: از زمان شروع به کار دوره جدید خانه مطبوعات پیگیر وضعیت موزه مطبوعات بوده‌ام اما متاسفانه انگار قرار نیست این موزه که حاصل زحمت همکاران ما در ادوار مختلف بوده به مطبوعات واگذار شود.


وی ادامه داد: موزه مطبوعات در تعطیلی به سر می‌برد و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان متولی موزه‌های استان عزم جدی برای حل این موضوع را ندارد.


مدیرعامل خانه مطبوعات تاکید کرد: هیچ آماری از اسناد این موزه نداریم و فردی که اکنون مسوول موزه هست حتی اجازه بازدید به کسی را نمی‌دهد و با مدیرکل سابق و فعلی میراث فرهنگی هم نشست ‌هایی در این ارتباط داشتیم اما تا امروز سهم ما از موزه مطبوعات وعده بوده و نه بیشتر.


وی با اشاره به اینکه آثار حاضر در موزه بخشی از هویت تاریخی رسانه‌های استان کرمان و کشور هستند، گفت: بار دیگر آمادگی خود را برای اداره این موزه توسط خانه مطبوعات اعلام می‌کنیم و امیدواریم تا مدیریت جوان و باانرژی میراث فرهنگی تکلیف موزه مطبوعات را روشن و احیای آن را در دستور کار خود قرار بدهد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد