درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 13:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34877صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 20 شهریور 1397 - 23:00
شرح وظایف و شناسنامه شغل مدیر روابط عمومی
مسئول روابط عمومی مستقیما زیر نظر مدیر بازرگانی انجام وظیفه می کند و مسئولیت دریافت نظرات و شکایات مشتریان وتامین کنندگان و ثبت و پی گیر آنها برای جلب رضایت مشتری را بر عهده دارد.
  

تعریف شغل:
مسئول
روابط عمومی مستقیما زیر نظر مدیر بازرگانی انجام وظیفه می کند و مسئولیت دریافت نظرات و شکایات مشتریان وتامین کنندگان و ثبت و پی گیر آنها برای جلب رضایت مشتری را بر عهده دارد.

اختیارات تماس با:
مدیر بازرگانی، مسئول فروش، خرید و مدیر کارخانه

سلسله مراتب مسئولیت – گزارش دهی و نظارت:
مدیر بازرگانی
 

مسئولیت دستورگیری:
مدیر بازرگانی
 

مسئولیت گزارش دهی:
مدیر بازرگانی
 

شرکت در جلسات و موضوعات:
مربوطه
جانشین:
وظایف اصلی:

ارجاع گزارش برای مسئول مربوطه.
دریافت گزارشات رسیده به روابط عمومی.
پی گیری گزارشات.
ایجاد آرشیو برای ثبت اطلاعات و سوابق.
انجام تبلیغات برنامه ریزی شده.
بررسی باز خورد تبلیغات انجام شده.
اجرای برنامه های تصویب شده در برنامه راهبردی شرکت.
ارائه گزارش به مدیر بازرگانی در رابطه با نحوه عملکرد روابط عمومی.

وظایف فرعی:
حضور به موقع ومرتب ومنظم و حفظ نظم و انضباطی.
کمک به توسعه و انتقال مهارتها و آموزش های احراز شده به سایر پرسنل مرتبط.
حفظ و استفاده بهینه از وسایل، تجهیزات تحت اختیار.
همکاری و کمک به سایر واحدها در رابطه با دسترسی به اهداف مشترک ساز مان و پرسنلی شرکت.
همکاری در انجام کلیه وظایف و مسئولیتها یی که در روش های اجرای سیستم تضمین کیفیت بر عهده این پست گذاشته شده است.

تجهیزات مورد نیاز:
کامپیوتر و تجهیزات وابسته.
منابع اطلاعاتی.

الزامات عملکردی:
هفتگی 44 ساعت در شرایط عادی.
امکان حضور یا پیگیری مسائل خارج از ساعات اداری.

شرایط فیزیکی و محدودیتهای ارگونومیک:
آمادگی کاری در محیط های دفتری و خارج از شرکت.
تحمل خستگی های حاصل ا زکار ممتد.
3- پیگیریهای مسائل توام با صبر و حوصله.

شرایط احراز:
توان مکالمه و مکاتبه به زبان انگلیسی.
تسلط به کامپیوتر، اینترنت، و نرم افزارهای مربوط.
عدم وجود موانع قانونی حقوقی و سوء سابقه قبلی.
روابط عمومی قوی ایده آل و کار آمد.
گذراندن دوره روابط عمومی.
تسلط بر مبانی و نیازمندیهای سیستم کیفیت.

 

منبع: www.iran-academy.org

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد