درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 خرداد 1403 - 00:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34632صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 27 مرداد 1397 - 14:58
همراهی با دولت دوازدهم در یک سالگی /8/ تحقق فرهنگ دیجیتالی در بانک ملّی ایران
بانک ملی ایران با جهش ویژه در عصر دیجیتال، سامانه هایی را طی یک سالگی دولت دوازدهم رونمایی کرد که می توان این دستاوردها را آغاز تحولی بزرگ در نظام بانکداری کشور قلمداد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران با جهش ویژه در عصر دیجیتال، سامانه هایی را طی یک سالگی دولت دوازدهم رونمایی کرد که می توان این دستاوردها را آغاز تحولی بزرگ در نظام بانکداری کشور قلمداد کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بهمن ماه سال گذشته بزرگترین رویداد سالانه بانک در حوزه بانکداری دیجیتال موسوم به «ملی شو» برگزار و چندین دستاورد بزرگ در عرصه دیجیتال و بانکداری با هدف مشتری مداری با استفاده از تازه ترین تکنولوژی های روز دنیا رونمایی شد.

«کارت بانک سکه»، «توریست کارت»، دستگاه های VTM و CSR، «ملی بازار»، «شعبه نوجوان»، «چمدان سیار» و «سامانه 60» از جمله دستاوردهای رونمایی شده در این مراسم بود.

بانک آفیسر به عنوان یکی از بدیع ترین طرح های سیستم بانکی کشور نیز دیگر محصول رونمایی شده در «ملی شو» بود که به عنوان پیشرفته ترین نحوه خدمت رسانی به مشتریان بر بستر پیام رسان «بله» شناخته می شود.

بر بستر این خدمت که نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود، در هر مکان و هر زمان، بانک در کنار مشتری قرار می گیرد و درواقع رابطه مشتری و بانک را تسهیل می کند.

البته بانک آفیسر تنها یکی از خدمات ارزش افزوده بانک ملی ایران است و از دیگر محصولات موفق در این زمینه می توان به سامانه بام و پیام رسان بله نیز اشاره کرد.

«بام» سامانه ای منحصر به فرد در نظام بانکداری الکترونیک است که از زمان راه اندازی تا کنون به شدت مورد استقبال کاربران و مشتریان بانک قرار گرفته است.

کاربران «بام» از حضور در صف خودپرداز و یا شعبه بی نیازند و می توانند انواع تراکنش های منحصر به فرد بانکی از جمله شارژ خودکار سیم کارت اعتباری و مشاهده صورت حساب یک سال گذشته، مدیریت چک ها و محاسبات بانکی را انجام دهند و حتی میزان امنیت ورود به سامانه را خودشان انتخاب کنند.

این سامانه طی سال 2017 میلادی در میان عبارات بیشتر جست و جو شده در اینترنت توسط ایرانیان قرار گرفت. نتایج به دست آمده از طریق Google trends نشان می دهد، عبارات «سامانه بام» و «بام» در این مدت جزو 20 عبارت جست و جو شده در اینترنت بوده اند.

سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران سال گذشته همچنین در پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات نیز به عنوان محصول برگزیده و قابل تقدیر انتخاب شد.

نرم افزار "بله" نیز در راستای تاکید برنامه های توسعه پنج ساله کشور بر تحقق دولت الکترونیک و نقش غیرقابل انکار نظام بانکی در این زمینه، تحولی جدی در بانکداری الکترونیک و بومی سازی شبکه های اجتماعی ایجاد کرد.

این نرم افزار یک نمونه موفق در حوزه استارت آپ ها و تنها پیام رسان دو منظوره با قابلیت ارائه خدمات مالی متنوع، امکان پرداخت و درخواست پول، پرداخت قبوض، خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو و پرداخت عوارض خروج از کشور بر روی شبکه اجتماعی بوده که نقش بی بدیلی نیز در تحول نظام بانکی و پاسخگویی به نیازهای مردم در حوزه بانکداری نوین ایجاد کرده است.

بانک ملی ایران در یک سال ابتدای دولت دوازدهم سیاست توسعه فرهنگ دیجیتالی را دنبال کرد و تاکیدات دولت در این زمینه را سرلوحه اقدامات خود قرار داد تا بتواند حضوری پررنگ تر در عرصه بانکداری دیجیتال داشته باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها


  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  مدیر عامل گوگل، تیم رهبری خود را برای عصر هوش مصنوعی تکان داد


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!


  این هوش مصنوعی می‌تواند مصاحبه شغلی انجام دهد


  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد