درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 21:46   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34516صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 18 مرداد 1397 - 23:32
مسئولان به روابط عمومی ها اعتماد کنند
فرماندار مراغه گفت: اگر مسئولان و مدیران دستگاه ها و سازمان هایی اجرایی به روابط عمومی های خود اعتماد کنند راه و مسیر توسعه شهرستان هموار تر خواهد شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار مراغه گفت: اگر مسئولان و مدیران دستگاه ها و سازمان هایی اجرایی به روابط عمومی های خود اعتماد کنند راه و مسیر توسعه شهرستان هموار تر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حمید شکری روز پنج شنبه در جلسه تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات مراغه افزود: تعریف درست از جایگاه واقعی روابط عمومی باید در دستور کار مدیران سازمان ها و دستگاه های اجرایی قرار گیرد.


وی اضافه کرد: روابط عمومی ها با دو مقوله دستگاه و سازمان های اجرایی و مردم سر و کار دارند از این رو باید به دقت وظایف محوله را انجام داده و اطلاع رسانی کنند.


وی به ویژگی های یک روابط عمومی خوب اشاره کرد و افزود: علاقه، انگیزه، تعهد و تخصص از ویژگی های بارز یک روابط عمومی خوب است.


وی ادامه داد: سرعت در اطلاع رسانی، جلب اعتماد مردم و مسئولیت پذیر بودن از دیگر ویژگی های روابط عمومی هاست.


وی با بیان اینکه روابط عمومی ها افراد امین و مورد اعتماد مردم و سازمان ها هستند به رسالت اصلی روابط عمومی ها نیز اشاره کرد و افزود: روابط عمومی ها باید به شفاف سازی در دستگاه ها بپردازند.


وی خاطر نشان کرد: مطالب ارائه شده از سوی روابط عمومی ها باد در راستای منافع مردم و دستگاه های اجرایی باشد.


شکری با اشاره به تقویت جایگاه روابط عمومی ها در ادارات و سازمان ها افزود: ایجاد امید و نشاط در بین مردم و جامعه و همچنین دستگا ها از مهمترین و اصلی ترین وظایف روابط عمومی هاست.


در این جلسه انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان مراغه برگزار و حمید شکری فرماندار مراغه به عنوان رئیس، ایوب نظام خواه به عنوان دبیر و نائب رئیس، سجاد محمد درخشی، فرزاد غفاریان سالاری، فرید نیک زاد به عنوان اعضای اصلی، راشدی به عنوان بازرس و لیلا مصری به عنوان عضو البدل به مدت دو سال انتخاب و معرفی شدند.


شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


همچنین جلسه ای با این موضوع در شهرستان چاراویماق برگزار و صابر تقویمی، فرماندار چاراویماق به عنوان رئیس شورا، سعید سیفی به عنوان نایب رئیس و دبیر شورا و عضو ثابت و همچنین وحید حیدری و حجت پیری به عنوان عضو اصلی، محمدعلی بهروزی به عنوان بازرس و سعید فتحی به عنوان عضو علی البدل به مدت دوسال انتخاب شدند.


شهرستان چاراویماق با 31 هزار نفر‌ جمعیت در 150کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد