درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:44   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34516صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 18 مرداد 1397 - 23:32
مسئولان به روابط عمومی ها اعتماد کنند
فرماندار مراغه گفت: اگر مسئولان و مدیران دستگاه ها و سازمان هایی اجرایی به روابط عمومی های خود اعتماد کنند راه و مسیر توسعه شهرستان هموار تر خواهد شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار مراغه گفت: اگر مسئولان و مدیران دستگاه ها و سازمان هایی اجرایی به روابط عمومی های خود اعتماد کنند راه و مسیر توسعه شهرستان هموار تر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حمید شکری روز پنج شنبه در جلسه تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات مراغه افزود: تعریف درست از جایگاه واقعی روابط عمومی باید در دستور کار مدیران سازمان ها و دستگاه های اجرایی قرار گیرد.


وی اضافه کرد: روابط عمومی ها با دو مقوله دستگاه و سازمان های اجرایی و مردم سر و کار دارند از این رو باید به دقت وظایف محوله را انجام داده و اطلاع رسانی کنند.


وی به ویژگی های یک روابط عمومی خوب اشاره کرد و افزود: علاقه، انگیزه، تعهد و تخصص از ویژگی های بارز یک روابط عمومی خوب است.


وی ادامه داد: سرعت در اطلاع رسانی، جلب اعتماد مردم و مسئولیت پذیر بودن از دیگر ویژگی های روابط عمومی هاست.


وی با بیان اینکه روابط عمومی ها افراد امین و مورد اعتماد مردم و سازمان ها هستند به رسالت اصلی روابط عمومی ها نیز اشاره کرد و افزود: روابط عمومی ها باید به شفاف سازی در دستگاه ها بپردازند.


وی خاطر نشان کرد: مطالب ارائه شده از سوی روابط عمومی ها باد در راستای منافع مردم و دستگاه های اجرایی باشد.


شکری با اشاره به تقویت جایگاه روابط عمومی ها در ادارات و سازمان ها افزود: ایجاد امید و نشاط در بین مردم و جامعه و همچنین دستگا ها از مهمترین و اصلی ترین وظایف روابط عمومی هاست.


در این جلسه انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان مراغه برگزار و حمید شکری فرماندار مراغه به عنوان رئیس، ایوب نظام خواه به عنوان دبیر و نائب رئیس، سجاد محمد درخشی، فرزاد غفاریان سالاری، فرید نیک زاد به عنوان اعضای اصلی، راشدی به عنوان بازرس و لیلا مصری به عنوان عضو البدل به مدت دو سال انتخاب و معرفی شدند.


شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


همچنین جلسه ای با این موضوع در شهرستان چاراویماق برگزار و صابر تقویمی، فرماندار چاراویماق به عنوان رئیس شورا، سعید سیفی به عنوان نایب رئیس و دبیر شورا و عضو ثابت و همچنین وحید حیدری و حجت پیری به عنوان عضو اصلی، محمدعلی بهروزی به عنوان بازرس و سعید فتحی به عنوان عضو علی البدل به مدت دوسال انتخاب شدند.


شهرستان چاراویماق با 31 هزار نفر‌ جمعیت در 150کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد