درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34413صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 14 مرداد 1397 - 14:42
مفهوم تغییرات اجتماعی را از میرزابابا مطهری نژاد آموختم
استاد میرزابابا مطهری نژاد که دغدغه ای جز توسعه و آبادانی ایران عزیز نداشت در طول زندگی پر برکت خود همواره تلاش فراوانی برای تغییر رویکرد سنتی روابط عمومی ها در ایران به فرایند مدیریتی و اثرگذار در افکارعمومی داشت در همین راستا مرکز پژوهش های علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی را تاسس کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روزی که در زمستان 78 از دغدغه هایم پس از تیر آن سال برای ایران گفتم و او که گویا ماموریتی جز پمپاژ امید به جامعه نداشت مانند همیشه از امید گفت و این که تغییرات اجتماعی شگرفی در راه اند، پدیده هایی قابل رویت و قابل بررسی در طول زندگی انسان ها. و این که به زودی در عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی شاهد انقلاب و نوآوری های شگرفی خواهیم بود که تغییرات ساختاری را در نظام اطلاع رسانی و رسانه ها در پی خواهد داشت و زندگی را در جوامع تحت الشعاع قرار خواهد داد.


آن روز مطهری نژاد از فراگیر شدن استفاده از اینترنت بدون سیم و ظهور تلفن های همراه هوشمند نوید می داد.


و روزی که در سال 91 به عنوان مدرس وارد اتاق اساتید همان دانشکده شدم با شوقی مضاعف و به مزاح گفت: این یعنی تغییرات اجتماعی، دیدن شاگرد در کسوت معلمی!


بالطبع اعضای خانواده اش خواهند گفت چگونه مرد و پدری بوده و یا همکارانش خواهند گفت چگونه مدیری یا کنشگر سیاسی و اجتماع ایی بوده اما برای ما اعضای خانواده روابط عمومی معلمی همراه و دلسوز بود.


استاد میرزابابا مطهری‌نژاد که دغدغه ای جز توسعه و آبادانی ایران عزیز نداشت در طول زندگی پر برکت خود همواره تلاش فراوانی برای تغییر رویکرد سنتی روابط عمومی ها در ایران به فرایند مدیریتی و اثرگذار در افکارعمومی داشت در همین راستا مرکز پژوهش های علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی را تاسس کرد همچنین 14 سال مدیریت مجموعه ی روابط عمومی وزارت پست و تلگراف و تلفن سابق را عهده دار بود و در ماه های پایانی عمر رئیس انجمن روابط عموی ایران بود. از ایشان مقالات متعدد در حوزه های مختلف مدیریت افکارعمومی به جای مانده.


علاوه بر آن مطهری نژاد سالهای متمادی عمر خود را صرف استقرار مردم سالاری و تحقق اراده مردم در قالب تحزب در ایران کرد و خود نیز عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری بود.


فقدان استاد میرزابابا مطهری نژاد را به بازماندگان و خانواده علوم ارتباطات و روابط عمومی ایران تسلیت می گوییم.


مصطفی بابایی
Babaei4@gmail.com
13 مرداد 97

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد