درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 15:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34345صفحه نخست » دوشنبه، 22 آذر 1400 - 05:34
منظور از کار و کسب های کوچک چیست؟
کار و کسب های کوچک را به صورت کار و کسب هایی تعریف می کند که توسط بخش خصوصی با هدف کسب سود شکل گرفته و در صنعت و حوزه خودش یک کار و کسب غالب بازار برشمرده نمی شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دفتر کار و کسب های کوچک، که بخشی از دولت آمریکا بوده و از کار و کسب های کوچک حمایت کرده و قوانین کلی مرتبط با این حوزه از روی اصول تعیین شده این دفتر تعیین می شوند،

 

کار و کسب های کوچک را به صورت کار و کسب هایی تعریف می کند که توسط بخش خصوصی با هدف کسب سود شکل گرفته و در صنعت و حوزه خودش یک کار و کسب غالب بازار برشمرده نمی شود.

 

این کار و کسب ها اصولا درآمدی بسیار ناچیز در مقایسه با کار و کسب های بزرگ و شناخته شده در طی یک سال داشته و عموما کمتر از 500 نفر را در زیر مجموعه خود به عنوان کارمند یا کارگر دارند.

شرکت هایی در این ابعاد معمولا نیازی به داشتن یک کارشناس خرید در مجموعه خود ندارند یا اصلا بودجه کافی برای استخدام و نگهداری چنین پست سازمانی را برای خود تعریف نمی کنند. بنابراین اگر چنین مشاغل و سازمان هایی جزء مشتریان هدف شما هستند و محصول شما هم چیزی است که مبلغ لازم برای تهیه آن بیشتر از اقلام عادی دفتری است، پس طرف مقابل شما برای خرید و یا مذاکره با شما باید مدیران سازمانی یا حتی مالکان آنها باشد.

خبر خوب اینکه فروش به کار و کسب های کوچک عموما به معنای یک چرخه فروش کوتاهتر در مقایسه با کار و کسب های بزرگتر می باشد، چرا که نیازی به درگیر شدن یک فرایند طولانی و چند مرحله ای تائید خرید ندارید. در حقیقت، از شانس بسیار بالایی برای نهایی سازی فروش خود حتی در همان جلسه و ملاقات اول هم برخوردار هستید. زمانی که مخاطب شما بطور مستقیم مالک یک کسب و کار باشد، او در واقع نیازی به تائید از مدیران بالادستی خود ندارد.

 

منبع: www.ibazaryabi.com

 





 



 



 

 

 

 







 

 


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد