درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 15:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34063صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 14 تیر 1397 - 22:05
جایزه رسانه‌ای آلمان و فرانسه به یورگن هابرماس اهدا شد
یورگن هابرماس، یکی از برجسته‌ترین متفکران معاصر اروپا و جهان به شمار می‌آید. جایزه رسانه‌ای سال ۲۰۱۸ آلمان و فرانسه به این فیلسوف نام‌آشنای آلمانی تعلق گرفت. هابرماس خواستار همبستگی و تفاهم بیشتر شهروندان اروپا است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یورگن هابرماس، یکی از برجسته‌ترین متفکران معاصر اروپا و جهان به شمار می‌آید. جایزه رسانه‌ای سال ۲۰۱۸ آلمان و فرانسه به این فیلسوف نام‌آشنای آلمانی تعلق گرفت. هابرماس خواستار همبستگی و تفاهم بیشتر شهروندان اروپا است.
 
 جایزه رسانه‌ای آلمان و فرانسه که در شمار برترین جوایز اروپا است، شامگاه چهارشنبه ۴ ژوئیه ۲۰۱۸ (۱۳ تیر) به یورگن هابرماس اهدا شد. این جایزه در قدرشناسی از این اندیشمند برجسته و به پاس تلاش‌های بی وقفه‌ای این فیلسوف ۸۹ ساله و جهان‌وطن برای عزت اروپا و قوام دموکراسی به او اهدا شد.
 
 قدردانی از تلاش‌های این فیلسوف، بیانگر اهمیت نقش و مسئولیتی است که آلمان و فرانسه در راستای تحول اروپا و اتحادیه اروپا بر دوش می‌برند.
 
 توماس کلایست، رئیس داوران این جایزه تاکید کرد که تنها یک سال تا انتخابات بعدی پارلمان اروپا باقی است. و برای اینکه شهروندان اروپا بتوانند مُهر مثبت خود را بر تحولات اروپا بزنند، فرصت زیادی وجود ندارد.
 
 تفاهم و اعتماد متقابل مردم اروپا
 یورگن هابرماس در سخنرانی خود به مناسبت دریافت این جایزه به وضعیت حاکم بر اروپا اشاره کرد و بر همبستگی بیشتر مردم و اعتماد و تفاهم متقابل ملت‌های این قاره تاکید ورزید.
 
 هابرماس تاکید کرد که نمی‌بایست در اتحادیه اروپا همه چیز زیر تاثیر منافع اقتصادی قرار گیرد. او از نقش و تلاش امانوئل مکرون برای تبدل کردن اتحاد پولی و مالی اروپا به یک اتحادیه سیاسی تقدیر کرد. هابرماس از شجاعت مکرون برای پی‌ریزی یک سیاست موثر در سرنوشت اتحادیه اروپا ستایش کرد.
 
 وزیر امور خارجه آلمان، هایکو ماس، نیز در سخنرانی خود به مناسبت اهدای این جایزه به فیلسوف و اندیشه‌ورز نام‌آشنای آلمان بر اهمیت باورها و اندیشه‌های هابرماس برای اروپا تاکید کرد.
 
 امانوئل مکرون نیز در پیام خود عنوان کرد که ارزش اندیشه‌ها و باورهای هابرماس برای تحول اروپا بیش از هر زمان دیگر اهمیت دارد.
 
 جایزه رسانه‌‌ای آلمان و فرانسه برای نخستین بار در سال ۱۹۸۳ و به مناسبت بیستمین سالگرد قرارداد الیزه اهدا شد. این جایزه همه ساله به یک شخصیت یا سازمان موثر در تفاهم میان ملت‌های اروپا و نیز تاثیرگذار در مناسبات آلمان و فرانسه اهدا می‌شود.
 
 به گزارش وله، پیش از آن نیز شخصیت‌هایی همچون والری ژیسکاردستن و هلموت اشمیت موفق به دریافت این جایزه شده بودند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد