درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 00:27   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34063صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 14 تیر 1397 - 22:41
جایزه رسانه‌ای آلمان و فرانسه به یورگن هابرماس اهدا شد
یورگن هابرماس، یکی از برجسته‌ترین متفکران معاصر اروپا و جهان به شمار می‌آید. جایزه رسانه‌ای سال ۲۰۱۸ آلمان و فرانسه به این فیلسوف نام‌آشنای آلمانی تعلق گرفت. هابرماس خواستار همبستگی و تفاهم بیشتر شهروندان اروپا است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یورگن هابرماس، یکی از برجسته‌ترین متفکران معاصر اروپا و جهان به شمار می‌آید. جایزه رسانه‌ای سال ۲۰۱۸ آلمان و فرانسه به این فیلسوف نام‌آشنای آلمانی تعلق گرفت. هابرماس خواستار همبستگی و تفاهم بیشتر شهروندان اروپا است.
 
 جایزه رسانه‌ای آلمان و فرانسه که در شمار برترین جوایز اروپا است، شامگاه چهارشنبه ۴ ژوئیه ۲۰۱۸ (۱۳ تیر) به یورگن هابرماس اهدا شد. این جایزه در قدرشناسی از این اندیشمند برجسته و به پاس تلاش‌های بی وقفه‌ای این فیلسوف ۸۹ ساله و جهان‌وطن برای عزت اروپا و قوام دموکراسی به او اهدا شد.
 
 قدردانی از تلاش‌های این فیلسوف، بیانگر اهمیت نقش و مسئولیتی است که آلمان و فرانسه در راستای تحول اروپا و اتحادیه اروپا بر دوش می‌برند.
 
 توماس کلایست، رئیس داوران این جایزه تاکید کرد که تنها یک سال تا انتخابات بعدی پارلمان اروپا باقی است. و برای اینکه شهروندان اروپا بتوانند مُهر مثبت خود را بر تحولات اروپا بزنند، فرصت زیادی وجود ندارد.
 
 تفاهم و اعتماد متقابل مردم اروپا
 یورگن هابرماس در سخنرانی خود به مناسبت دریافت این جایزه به وضعیت حاکم بر اروپا اشاره کرد و بر همبستگی بیشتر مردم و اعتماد و تفاهم متقابل ملت‌های این قاره تاکید ورزید.
 
 هابرماس تاکید کرد که نمی‌بایست در اتحادیه اروپا همه چیز زیر تاثیر منافع اقتصادی قرار گیرد. او از نقش و تلاش امانوئل مکرون برای تبدل کردن اتحاد پولی و مالی اروپا به یک اتحادیه سیاسی تقدیر کرد. هابرماس از شجاعت مکرون برای پی‌ریزی یک سیاست موثر در سرنوشت اتحادیه اروپا ستایش کرد.
 
 وزیر امور خارجه آلمان، هایکو ماس، نیز در سخنرانی خود به مناسبت اهدای این جایزه به فیلسوف و اندیشه‌ورز نام‌آشنای آلمان بر اهمیت باورها و اندیشه‌های هابرماس برای اروپا تاکید کرد.
 
 امانوئل مکرون نیز در پیام خود عنوان کرد که ارزش اندیشه‌ها و باورهای هابرماس برای تحول اروپا بیش از هر زمان دیگر اهمیت دارد.
 
 جایزه رسانه‌‌ای آلمان و فرانسه برای نخستین بار در سال ۱۹۸۳ و به مناسبت بیستمین سالگرد قرارداد الیزه اهدا شد. این جایزه همه ساله به یک شخصیت یا سازمان موثر در تفاهم میان ملت‌های اروپا و نیز تاثیرگذار در مناسبات آلمان و فرانسه اهدا می‌شود.
 
 به گزارش وله، پیش از آن نیز شخصیت‌هایی همچون والری ژیسکاردستن و هلموت اشمیت موفق به دریافت این جایزه شده بودند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد