درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 11:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33993صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 8 تیر 1397 - 14:53
#بازخوردها/ نظر همکاران/ پیشنهاد من به آقای رییس جمهور ...
حمید رضا بی تقصیر....روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر - کاش فرادستان باور کنند که ایران اسلامی در روزگار غلبه عصر اطلاعات و فضای دیجیتال و استیلای شبکه‏ های مجازی، به سه عنصر صداقت و عشق و شادی نیاز دارد. توجه به این سه عنصر طلایی نیازمند توجه به روابط عمومی است. امید ایران اسلامی مهد صداقت و عرصه بالندگی عشق و جایگاه ظهور شادی به لطف درخش روابط عمومی باشد.
  

فرهیخته دردآشنا جناب آقای مهدی باقریان
عضو محترم هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی

با سلام و احترام.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یادداشت جنابعالی با عنوان؛ «پیشنهاد من به آقای رییس جمهور ...» را خواندم. دو سه باری هم خواندم . همه یا بخشی از آن را برای دوستانم فرستادم، البته با نشانی محل نشرش. اشارات نابی داشتید. هنر هشتم هنری مظلوم در دیار ماست. استادانم همیشه تاکید داشتند روابط عمومی باید به دنبال شفافیت باشد. برای این مهم تاکید داشتند که روابط عمومی باید مجموعه‏اش را بسان خانه شیشه‏ای طراحی کند تا از درون برون و از برون درون دیده شود. این تاکید در سپهر سیاست کشورمان و سایر حوزه‏های وطنمان چندان مشهود نیست.

با روابط عمومی می‏توان از بحران پیشگیری کرد. می‏توان بحران را مدیریت کرد. روابط عمومی در سرزمین ما یک مظلوم ناب است. اسیر افراط و تفریط در ظواهر است. دقت کنید در سطوح عالی چه عناوین پرطمطراقی برای دوایر مربوط به روابط عمومی وضع شده است. دفتر و دستک‏های نابی در سطوح عالی برای روابط عمومی پیش بینی شده است. همه چیز روی کاغذ عالی است. هر چه به سطوح پایین‏تر می‏رویم و از پایتخت به شهرستان‏ها می‏رویم روابط عمومی را در حال ذوب شدن در سایر مشاغل و عناوین می بینیم.

البته باز هم روی کاغذ همه چیز دلالت بر توجه و اهمیت دادن به روابط عمومی دارد. ولی در عمل روابط عمومی مرغ بسمل است. بگذریم. آنچه نگاشتید جانانه بود. حدیث نفسی صادقانه برای هنری است که خواسته یا ناخواسته به طاق نسیان سپرده شده است. قصد زیاده نویسی ندارم چرا که جان کلام را قلم زده‏اید. کاش روابط عمومی عملگرا با پرهیز از شعار و مبتنی بر شعور در فضای کشورمان قد بکشد.

کاش فرادستان باور کنند که ایران اسلامی در روزگار غلبه عصر اطلاعات و فضای دیجیتال و استیلای شبکه‏ های مجازی، به سه عنصر صداقت و عشق و شادی نیاز دارد. توجه به این سه عنصر طلایی نیازمند توجه به روابط عمومی است. امید ایران اسلامی مهد صداقت و عرصه بالندگی عشق و جایگاه ظهور شادی به لطف درخش روابط عمومی باشد.

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حسن خسروی
| 1397/4/10 - 06:32 |     0     0     |
مهدی باقریان از جمله دلسوزان و تلاشگران حوزه روابط عمومی و ارتباطات است که از روی عرق ملی و حس وطن دوستی ، حرفی زده است از جنس درد . که باید آنرا با طلا نوشت و عمل کرد . زنده باد عشق به میهن . حسن خسروی .


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد