درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 07:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33941صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 3 تیر 1397 - 10:57
مدیر عامل آبفای یزد: روابط عمومی شغل نیست بلکه یک رسالت است
مدیر عامل شرکت آبفای یزد در گردهمایی روابط عمومی های استان گفت: روابط عمومی در حقیقت یک شغل نیست بلکه یک رسالتی است که توفیق انجامش را خداوند به شما داده و ان شالله شما بتوانید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل شرکت آبفای یزد در گردهمایی روابط عمومی های استان گفت: روابط عمومی در حقیقت یک شغل نیست بلکه یک رسالتی است که توفیق انجامش را خداوند به شما داده و ان شالله شما بتوانید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهید.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، علی اسلامی روابط عمومی را رابط بین مردم و سازمان دانست و اظهارداشت : در حقیقت این روابط عمومی است که چهره سازمان را به مردم نشان می دهد و عکس العمل مردم را به سازمان انعکاس میدهد .

مدیر عامل شرکت آبفای یزد جایگاه روابط عمومی را جایگاه رفیعی عنوان کرد و افزود: در گذشته فرصت روبه روشدن مدیران با مردم بیش تر وجود داشت اما در حال حاضر به دلیل گسترده شدن جوامع این فرصت کم تر شده است که باز هم این روابط عمومی است که می تواند این ارتباط را به روش های مختلف ممکن سازد.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید با اطلاع رسانی صحیح ، ساده و شفاف به مردم بسیاری از مشکلاتی که ممکن است در آینده پدید آید را کاهش دهد.

اسلامی ارتباط و نظرسنجی از مردم را حائز اهمیت دانست و افزود: اگر مردم شرایط را در حوزه های مختلف اعم از آب،بهداشت ،سلامت و ... را درک کنند مطمئنا‍ سازمان را در راستای رسیدن به اهدافش همراهی خواهند کرد .

مدیرعامل شرکت آبفا در ادامه در بحث تامین آب استان گفت: در سال جاری، کاهش بارندگی در حوزه کوهرنگ که تقریباً ۶۵ درصد نیاز آب استان را در کل سال تامین می کرده باعث شده سهمیه ی آب انتقالی به یزد به طور قابل توجهی کاهش یابد .

اسلامی ادامه داد: امید داشتیم که با افزایش بارندگی میزان سهمیه آب افزایش یابد که متاسفانه این اتفاق نیافتاد و مسئولین تصمیم گرفتن صرفاً آب شرب استان را تامین کنند و در حال حاضر میزان آب انتقالی به استان چیزی حدود ۴۵ میلیون متر مکعب می باشد .

وی اظهارداشت : با این محدودیت کاملا مشخص بود که درسال جاری به مشکل تامین آب شرب مواجه می شویم که خوشبختانه در اردیبهشت ماه ، درجه حرارت هوا به ما کمک کرد و کاهش دما باعث شد میزان مصرف آب به دلیل استفاده نکردن از کولر آبی و ... کم تر شود تا به مشکل حادی برخورد نکنیم .

اما در خردادماه به دلیل گرم شدن هوا تامین آب با مشکل مواجه شدکه با وارد کردن ۱۶ حلقه چاه آب شرب به مدار بهره برداری سعی کردیم آب را تامین کردیم .

وی یادآور شد: در حال حاضر حدود ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش مصرف داشته ایم و اگر با یاری مردم این میزان به ۲۰ درصد برسد آب با کیفیت بالاتری در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

مدیر عامل آبفا افزود: اکنون سهمیه ی آب انتقالی به استان ۳۰ درصد است در حالی که سال گذشته ۶۰ درصد بوده ، ولی ان شاا... با توجه به سهمیه ای که قرار است در ماه های آینده اضافه شود آب با کیفیت تری را بین شهروندان توزیع می کنیم .

اسلامی در خصوص کیفیت آب استان اظهارداشت : با توجه به وارد شدن آب چاه ها به شبکه آبرسانی ، درصد کمی کیفیت آب تغییر کرده ولی آب جاری در شبکه آبرسانی از لحاظ بهداشتی کاملا سالم است و هیچ گونه آلودگی ندارد .

وی در پایان افزود: دقت در مصرف توسط مردم یزد بسیار بالا است و واقعاً مردم یزد مصرف متعادل دارند اما به دلیل شرایط بحرانی باید هرچه بیش تر به مصرف آب توجه داشته باشند .

چهارمین گردهمایی روابط عمومی نهاد های و ادارات استان یزد، به مناسبت هفته صرفه جویی و به میزبانی شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه ای با موضوع نقش رسانه در ارتباطات برگزار شد .


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد