درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 10:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33781صفحه نخست » شنبه، 12 خرداد 1397 - 23:53
وضعیت شبکه های اجتماعی در ایران
نگاهی به لیست شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای تلفن همراه محبوب کاربران ایرانی نشان می دهد که علیرغم ظهور شبکه های اجتماعی جدیدتر، کاربران ایرانی هنوز هم در فیس بوک بیشترین فعالیت را دارند و طبق گمانه زنی های مختلف در حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون ایرانی در فیس بوک عضو هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نگاهی به لیست شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای تلفن همراه محبوب کاربران ایرانی نشان می دهد که علیرغم ظهور شبکه های اجتماعی جدیدتر، کاربران ایرانی هنوز هم در فیس بوک بیشترین فعالیت را دارند و طبق گمانه زنی های مختلف در حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون ایرانی در فیس بوک عضو هستند.

البته توجه به آمار استفاده ۵ میلیون کاربر از وایبر و واتس آپ که چندی پیش، توسط وزارت ارشاد منتشر شده بود هم خالی از لطف نیست. علاوه بر این، چندی پیش بود که بنیانگذار وایبر از تعداد ایرانی های این نرم افزار ابراز شگفتی کرده و گفته بود قرار است امکانات بیشتری در اختیار فارسی زبانان قرار دهد. البته با توجه به اختلالاتی که اخیرا در فضای وایبر به وجود آمده میزان استفاده از این نرم افزار نسبت به گذشته کاهش یافته و شاید بتوان اینگونه ادعا کرد که نرم افزار تلگرام جای وایبر را گرفته است.

برخی شبکه های اجتماعی و نرم افزارها نیز با ایجاد فضای مناسب بخش دیگری از کاربران را به سمت خود جلب کرده اند و توانسته اند فضای منطقی تر در اختیار کاربران قرار دهند.

یکی از این شبکه ها اینستاگرام است. طبق آمارها در حدود ۹۰۰ هزار نام کاربری از کشور ایران در اینستاگرام به ثبت رسیده و این برنامه در حال حاضر به یکی از پرطرفدارترین برنامه ها تبدیل شده است. بسیاری معتقد هستند اگر همین روند ادامه پیدا کند، اینستاگرام حتی از فیس بوک نیز جلو می افتد

منابع: سیناپرس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  نابینایان و هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد