درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:10   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33781صفحه نخست » یکشنبه، 13 خرداد 1397 - 00:29
وضعیت شبکه های اجتماعی در ایران
نگاهی به لیست شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای تلفن همراه محبوب کاربران ایرانی نشان می دهد که علیرغم ظهور شبکه های اجتماعی جدیدتر، کاربران ایرانی هنوز هم در فیس بوک بیشترین فعالیت را دارند و طبق گمانه زنی های مختلف در حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون ایرانی در فیس بوک عضو هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نگاهی به لیست شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای تلفن همراه محبوب کاربران ایرانی نشان می دهد که علیرغم ظهور شبکه های اجتماعی جدیدتر، کاربران ایرانی هنوز هم در فیس بوک بیشترین فعالیت را دارند و طبق گمانه زنی های مختلف در حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون ایرانی در فیس بوک عضو هستند.

البته توجه به آمار استفاده ۵ میلیون کاربر از وایبر و واتس آپ که چندی پیش، توسط وزارت ارشاد منتشر شده بود هم خالی از لطف نیست. علاوه بر این، چندی پیش بود که بنیانگذار وایبر از تعداد ایرانی های این نرم افزار ابراز شگفتی کرده و گفته بود قرار است امکانات بیشتری در اختیار فارسی زبانان قرار دهد. البته با توجه به اختلالاتی که اخیرا در فضای وایبر به وجود آمده میزان استفاده از این نرم افزار نسبت به گذشته کاهش یافته و شاید بتوان اینگونه ادعا کرد که نرم افزار تلگرام جای وایبر را گرفته است.

برخی شبکه های اجتماعی و نرم افزارها نیز با ایجاد فضای مناسب بخش دیگری از کاربران را به سمت خود جلب کرده اند و توانسته اند فضای منطقی تر در اختیار کاربران قرار دهند.

یکی از این شبکه ها اینستاگرام است. طبق آمارها در حدود ۹۰۰ هزار نام کاربری از کشور ایران در اینستاگرام به ثبت رسیده و این برنامه در حال حاضر به یکی از پرطرفدارترین برنامه ها تبدیل شده است. بسیاری معتقد هستند اگر همین روند ادامه پیدا کند، اینستاگرام حتی از فیس بوک نیز جلو می افتد

منابع: سیناپرس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد