درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 21:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33647صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 14:09
نایب رئیس اتاق بازرگانی شیراز: فعالیت روابط عمومی با کار تبلیغاتی متفاوت است
نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز گفت: فعالیت روابط عمومی توسعه ای است و به همین دلیل فعالیت روابط عمومی با تبلیغات فاصله زیادی دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز گفت: فعالیت روابط عمومی توسعه ای است و به همین دلیل فعالیت روابط عمومی با تبلیغات فاصله زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی شیراز، محمدصادق حمیدیان در نشست تخصصی بررسی نقش روابط عمومی در کسب و کار که با حضور روابط عمومی های استان فارس در اتاق بازرگانی شیراز برگزار شد، بیان کرد: کلیدی ترین قسمت فعالیت روابط عمومی، ارتباط دو سویه رفت و برگشت است اما متاسفانه شاهد برگشت و بازخورد این فرآیند نیستیم .

وی افزود: روابط عمومی ها رسالت بزرگ ایجاد رابطه پویا و بلند مدت بین مشتری و سازمان در فرآیند رفت و برگشت را بر عهده دارند که متاسفانه توجه برخی مدیران در بخش دولتی و خصوصی به روابط عمومی تنها به جنبه ظاهری آن معطوف شده است .

حمیدیان اظهارداشت: رسالت مهم روابط عمومی دریافت خروجی و بازخورد فعالیت ها و ارائه به مدیران و دستگاه های اجرایی است که می تواند گام مهمی در جهت ارائه خدمات مطلوب به مخاطبان باشد .

وی اضافه کرد: متاسفانه تفکر اینکه روابط عمومی تنها نگارنده خبر و گرفتن عکس است، در ذهن بسیاری از افراد نقش بسته است اما واقعیت و ذات روابط عمومی با این دیدگاه متفاوت است و فعالیت روابط عمومی در حرکت رو به رشد و توسعه سازمان ها موثر است .

نائب رئیس اتاق بازرگانی شیراز با بیان اینکه روابط عمومی از جنبه دیگری نیز حائز اهمیتی است ادامه داد: روابط عمومی بیش از آنکه مبتنی بر برنامه و در جهت اهداف استراتژیک باشد مبتنی بر هنر است و مطرح شدن آن نیاز به فن خاصی دارد که در علم فلسفه مدیریت پیچیدگی ویژه ای پیدا می کند که این مهم باید مورد توجه مدیران قرار گیرد .

حمیدیان عنوان داشت: علم روابط عمومی در دنیا سابقه بیش از یکصد سال دارد گفت: در استان فارس در حوزه روابط عمومی ها ارتباط شبکه ای مناسبی شکل گرفته است که امیدواریم این نشست تخصصی آغاز فصل جدیدی از حضور و فعالیت روابط عمومی ها در جهت توسعه اقتصادی استان باشد .

مسعود عطایی مسئول انجمن روابط عمومی استان فارس نیز گفت: هفته روابط‌عمومی امسال با عنوان روابط‌عمومی، تفاهم، تعامل و مسئولیت اجتماعی نام گذاری شده است که هر یک از روزهای این هفته با عنوان های مشخصی نام گذاری شده است .
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد