درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 04:10   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33647صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 14:45
نایب رئیس اتاق بازرگانی شیراز: فعالیت روابط عمومی با کار تبلیغاتی متفاوت است
نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز گفت: فعالیت روابط عمومی توسعه ای است و به همین دلیل فعالیت روابط عمومی با تبلیغات فاصله زیادی دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز گفت: فعالیت روابط عمومی توسعه ای است و به همین دلیل فعالیت روابط عمومی با تبلیغات فاصله زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی شیراز، محمدصادق حمیدیان در نشست تخصصی بررسی نقش روابط عمومی در کسب و کار که با حضور روابط عمومی های استان فارس در اتاق بازرگانی شیراز برگزار شد، بیان کرد: کلیدی ترین قسمت فعالیت روابط عمومی، ارتباط دو سویه رفت و برگشت است اما متاسفانه شاهد برگشت و بازخورد این فرآیند نیستیم .

وی افزود: روابط عمومی ها رسالت بزرگ ایجاد رابطه پویا و بلند مدت بین مشتری و سازمان در فرآیند رفت و برگشت را بر عهده دارند که متاسفانه توجه برخی مدیران در بخش دولتی و خصوصی به روابط عمومی تنها به جنبه ظاهری آن معطوف شده است .

حمیدیان اظهارداشت: رسالت مهم روابط عمومی دریافت خروجی و بازخورد فعالیت ها و ارائه به مدیران و دستگاه های اجرایی است که می تواند گام مهمی در جهت ارائه خدمات مطلوب به مخاطبان باشد .

وی اضافه کرد: متاسفانه تفکر اینکه روابط عمومی تنها نگارنده خبر و گرفتن عکس است، در ذهن بسیاری از افراد نقش بسته است اما واقعیت و ذات روابط عمومی با این دیدگاه متفاوت است و فعالیت روابط عمومی در حرکت رو به رشد و توسعه سازمان ها موثر است .

نائب رئیس اتاق بازرگانی شیراز با بیان اینکه روابط عمومی از جنبه دیگری نیز حائز اهمیتی است ادامه داد: روابط عمومی بیش از آنکه مبتنی بر برنامه و در جهت اهداف استراتژیک باشد مبتنی بر هنر است و مطرح شدن آن نیاز به فن خاصی دارد که در علم فلسفه مدیریت پیچیدگی ویژه ای پیدا می کند که این مهم باید مورد توجه مدیران قرار گیرد .

حمیدیان عنوان داشت: علم روابط عمومی در دنیا سابقه بیش از یکصد سال دارد گفت: در استان فارس در حوزه روابط عمومی ها ارتباط شبکه ای مناسبی شکل گرفته است که امیدواریم این نشست تخصصی آغاز فصل جدیدی از حضور و فعالیت روابط عمومی ها در جهت توسعه اقتصادی استان باشد .

مسعود عطایی مسئول انجمن روابط عمومی استان فارس نیز گفت: هفته روابط‌عمومی امسال با عنوان روابط‌عمومی، تفاهم، تعامل و مسئولیت اجتماعی نام گذاری شده است که هر یک از روزهای این هفته با عنوان های مشخصی نام گذاری شده است .
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد