درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33634صفحه نخست » سه شنبه، 1 خرداد 1397 - 10:20
یاهو، اپ پیام رسان جدید خود را روانه بازار می کند
شرکت یاهو تصمیم دارد یک اپلیکیشن پیام رسان تازه را به زودی روانه بازار کند. این اپ که اسکویرل نام دارد به کاربر اجازه میدهد که از دیگر کاربران برای پیوستن به یک گروه خاص دعوت کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت یاهو تصمیم دارد یک اپلیکیشن پیام رسان تازه را به زودی روانه بازار کند. این اپ که اسکویرل نام دارد به کاربر اجازه میدهد که از دیگر کاربران برای پیوستن به یک گروه خاص دعوت کند.

به نظر میرسد قابلیت های این اپ جدید شبیه به دیگر نمونه های موجود باشد اما شیوه کار آن بیشتر مانند فضای کار است که به شما امکان میدهد برای موضوع مطلوبتان گروه و زیرگروه هایی ایجاد کنید و پیام های مهم را به یکباره برای تمامی گروه ها منتشر کنید.

امکان واکنش نشان دادن، ایجاد اتاق‌های گفتگوی خصوصی، اشاره به دیگر کاربران نیز از دیگر امکانات این اپلیکیشن تازه است.

سوال اینجاست که آیا کاربران متوسط از چنین اپلیکیشینی استقبال خواهند کرد یا خیر. اپلیکیشن‌های مشابه بسیاری در بازار موجود اند و کارشناسان مطمئن نیستند که بازار برای ورود یک رقیب دیگر جای چندانی داشته باشد.

همچنین مسأله حفاظت از داده‌ها و حریم خصوصی کاربران آنان مطرح است که حل کردن آن برای شرکت یاهو چالش بزرگی است. ناتوانی یاهو در حفاظت داده‌های کاربران سبب شد در سال ۲۰۱۶ میلیون‌ها حساب کاربری آسیب ببینند. شرکت یاهو این غول پیشگام اینترنتی برای آنکه کاربرانش به این نرم‌افزار تازه اعتماد کنند باید سخت تلاش کند.

گفتنی است که شرکت یاهو یکی از پیشگامان پیام رسان ها در دنیا بود، او بعنوان اولین پیام رسان محبوب در اینترنت با اپ یاهو مسنجر برای اولین بار وارد بازار اپ های ارتباطی شد.

منبع:  http://hodhod.ca

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد