درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 19:13   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28859صفحه نخست » چهارشنبه، 16 فروردین 1396 - 10:20
AOL و یاهو به تاریخ پیوستند
سرانجام شرکت مخابراتی وریزون با تکمیل فرآیند خرید شرکت‌های اینترنتی قدیمی یاهو و‌ای او ال آنها را در یکدیگر ادغام کرد تا شرکت جدیدی به نام Oath متولد شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سرانجام شرکت مخابراتی وریزون با تکمیل فرآیند خرید شرکت‌های اینترنتی قدیمی یاهو و‌ای او ال آنها را در یکدیگر ادغام کرد تا شرکت جدیدی به نام Oath متولد شود. وریزون سال گذشته پس از کش و قوس‌هایی با پرداخت حدودا 5/ 4 میلیارد دلار شرکت یاهو را خرید و این مجموعه بحران زده را با‌ای او ال ادغام کرد. پس از تکمیل این فرآیند ادغام که تا تابستان به طول می‌انجامد، دو شرکت یادشده در قالب جدیدی فعالیت‌های خود را از سر خواهند گرفت. هرچند هنوز در این زمینه هیچ جزئیاتی منتشر نشده است. شرکت‌ای او ال که این خبر را تایید کرده، وعده داده شرکت جدید به یکی از برترین برندهای تجاری مبدل شود. به گفته تیم آرمسترانگ مدیرعامل فعلی‌ای او ال 20مجموعه تجاری متنوع به‌عنوان زیرمجموعه‌های Oath فعالیت خواهند کرد. وریزون امیدوار است با جذب یک میلیارد کاربر خدمات این دو شرکت بتواند درآمدهای کلانی در آینده به جیب بزند که از جمله آنها می‌توان به درآمدهای تبلیغاتی حاصل از انتشار اگهی اشاره کرد. البته برخی کارشناسان می‌گویند افشای نفوذ هکرها به سرورهای یاهو و سرقت اطلاعات صدها میلیون حساب کاربری به شدت به حسن شهرت این شرکت لطمه زده و ممکن است به همین علت استفاده از یاهو کمتر شده بنابراین فرصت‌های نمایش تبلیغات روی آن کمتر شود. با این تغییر و تحول نه آرمسترانگ مدیرعامل فعلی‌ای او ل و نه مریسا میر مدیرعامل نه چندان موفق یاهو دیگر نقشی در این دو شرکت ایفا نخواهند کرد و به زودی از‌ای او ال و یاهو جدا می‌شوند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4013

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد