درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 17:51   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33634صفحه نخست » یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 - 22:56
یاهو، اپ پیام رسان جدید خود را روانه بازار می کند
شرکت یاهو تصمیم دارد یک اپلیکیشن پیام رسان تازه را به زودی روانه بازار کند. این اپ که اسکویرل نام دارد به کاربر اجازه میدهد که از دیگر کاربران برای پیوستن به یک گروه خاص دعوت کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت یاهو تصمیم دارد یک اپلیکیشن پیام رسان تازه را به زودی روانه بازار کند. این اپ که اسکویرل نام دارد به کاربر اجازه میدهد که از دیگر کاربران برای پیوستن به یک گروه خاص دعوت کند.

به نظر میرسد قابلیت های این اپ جدید شبیه به دیگر نمونه های موجود باشد اما شیوه کار آن بیشتر مانند فضای کار است که به شما امکان میدهد برای موضوع مطلوبتان گروه و زیرگروه هایی ایجاد کنید و پیام های مهم را به یکباره برای تمامی گروه ها منتشر کنید.

امکان واکنش نشان دادن، ایجاد اتاق‌های گفتگوی خصوصی، اشاره به دیگر کاربران نیز از دیگر امکانات این اپلیکیشن تازه است.

سوال اینجاست که آیا کاربران متوسط از چنین اپلیکیشینی استقبال خواهند کرد یا خیر. اپلیکیشن‌های مشابه بسیاری در بازار موجود اند و کارشناسان مطمئن نیستند که بازار برای ورود یک رقیب دیگر جای چندانی داشته باشد.

همچنین مسأله حفاظت از داده‌ها و حریم خصوصی کاربران آنان مطرح است که حل کردن آن برای شرکت یاهو چالش بزرگی است. ناتوانی یاهو در حفاظت داده‌های کاربران سبب شد در سال ۲۰۱۶ میلیون‌ها حساب کاربری آسیب ببینند. شرکت یاهو این غول پیشگام اینترنتی برای آنکه کاربرانش به این نرم‌افزار تازه اعتماد کنند باید سخت تلاش کند.

گفتنی است که شرکت یاهو یکی از پیشگامان پیام رسان ها در دنیا بود، او بعنوان اولین پیام رسان محبوب در اینترنت با اپ یاهو مسنجر برای اولین بار وارد بازار اپ های ارتباطی شد.

منبع:  http://hodhod.ca

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد