درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 18:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33476صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 09:50
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: اطلاع رسانی هوشمندانه از وظایف روابط عمومی ها است
مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران گفت: اطلاع‌رسانی هوشمندانه و اطلاع‌یابی، از وظایف مهم روابط عمومی‌ها است و در این بخش باید تلاش بیشتری انجام شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران گفت: اطلاع‌رسانی هوشمندانه و اطلاع‌یابی، از وظایف مهم روابط عمومی‌ها است و در این بخش باید تلاش بیشتری انجام شود.

به گزارش شارا به نقل از خبرنگار مهر ، احمد مظفری شامگاه دوشنبه در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های ادارات نکا در کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا افزود: پرهیز از دروغ و ارائه آمار دقیق و واقعی مسئله مهمی است که نباید از نظر روابط عمومی‌ها دور شود و باید در دستور کار باشد .

وی بیان داشت: در سال‌های اخیر آنچه کمتر دیده‌شده رویکرد دولت برای ایجاد آرامش در جامعه است که باید این بخش بیشتر دیده‌شده و تقویت شود .

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران گفت: دولت تابع قانون، ولایت‌فقیه و ایجاد آرامش در جامعه است و باید ضمن توجه به این مسائل و افزایش آرامش در جامعه، التهاب را از جامعه دور کنیم.

مظفری، با اعلام اینکه اطلاع‌رسانی هوشمندانه و هنرمندانه از وظایف مهم روابط عمومی‌ها در زمان فعلی است، یادآور شد: اکنون زمان بنر و تراکت نیست بلکه تکنولوژی در حال پیشرفت است و فضای مجازی در زمان بسیار کوتاهی اطلاعات را ردوبدل می‌کند و روابط عمومی‌ها باید به تجهیزات مدرن و به‌روز مجهز باشند .
فرماندار نکا هم بر تعامل مناسب بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها تأکید کرد و گفت: تلاش برای اطلاع‌رسانی خدمات نظام باید با برنامه‌ریزی مناسب در دستور کار باشد .

جعفر احمدی افزود: خدمات نظام باید به‌درستی اطلاع‌رسانی شود تا امید در جامعه شکوفا شده و با همکاری همه‌جانبه، توسعه اتفاق افتد .

وی گفت: در سال‌های اخیر توسعه و پیشرفت فراوانی در بخش‌های مختلف راه، گازرسانی، بهداشت و درمان، آموزش و طرح‌های هادی داشته ایم که باید با ارائه این عملکردها به مردم، در افزایش نشاط اجتماعی و امید در مردم تلاش بیشتری انجام شود

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
موسوی
| 1397/9/28 - 10:05 |     0     0     |
سلام عرض میکنم خدمت آقای مظفری از شما بابت همه ی زحماتتون تشکر میکنم... به امید موفقیت شما


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد