درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 09:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33383صفحه نخست » یکشنبه، 16 اردیبهشت 1397 - 10:56
معرفت شناسی ژورنالیسم تلویزیونی، گامی عملی برای افزایش سواد خبری
عضو هیات علمی بخش مدیریت رسانه دانشگاه تهران و نویسنده کتاب «ژورنالیسم تلویزیونی، معرفت شناسی، فلسفه و روشها»، معرفت شناسی ژورنالیسم تلویزیونی را گامی عملی برای افزایش سواد خبری دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات علمی بخش مدیریت رسانه دانشگاه تهران و نویسنده کتاب «ژورنالیسم تلویزیونی، معرفت شناسی، فلسفه و روشها»، معرفت شناسی ژورنالیسم تلویزیونی را گامی عملی برای افزایش سواد خبری دانست.

سید مهدی شریفی نویسنده کتاب ژورنالیسم تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این نکته که دستکاری هوشمندانه و آگاهانه عادت‌های سازمان یافته و عقاید مردم، نیاز به افزایش سواد خبری دارد، برضرورت معرفت شناسی ژورنالیسم تلویزیونی تاکید کرد.

شریفی هدف خود را از تالیف کتاب «ژورنالیسم تلویزیونی، معرفت شناسی، فلسفه و روشها» آشنایی با راه های جلوگیری از گسترش افکار قالبی و آگاهی از چگونگی شکل گیری ذائقه ها به دست رسانه ها خواند و تصریح کرد: اکوسیستم جدید خبری که به دنبال جهانی شدن رسانه ها و تحولات تکنولوژیکی، دارایی های ارزشمندی را برای خبر مثل مخاطبان فعال و یا کارکنان تازه نفس خلاق به ارمغان آورده است، نه تنها اهداف، استانداردها و هنجارهای حرفه ای رسانه ها را به چالش نکشیده است، بلکه منطق سنتی پشت رسانه های خبری را درخشان تر نیز کرده است.

وی افزود: شناخت معارف ژورنالیسم تلویزیونی نیز در عصر رقابتی از رهگذر چنین نگاهی اهمیت می یابد.

به گفته این عضو هیات علمی بخش مدیریت رسانه دانشگاه تهران، کتاب «ژورنالیسم تلویزیونی» که انتشارات تیسا آن را منتشر کرده است، پنجره ای تازه بر اساس آخرین منابع و تجربیات به روی علاقمندان گشوده است.

«فرانسوا نل» استاد دانشگاه لاناکاشایِر انگلستان و دارنده جایزه ژورنالیسم در مقدمه این کتاب تصریح کرده است: این اثر با بهره گیری از تجارب عملی دکتر شریفی و نیز استفاده از مرجع های موضوعی و تحقیقاتی اصیل و دامنه دار، به ژورنالیسم رسانه ای در ایران یاری می رساند و قطعا به مرجعی ضروری برای دست اندرکاران خبر تلویزیون، دانشجویان و دانشگاهیان در ژورنالیسم و مطالعات رسانه مبدل خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد