درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 18:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33246صفحه نخست » ادامه مطلب یکشنبه، 1 اردیبهشت 1397 - 19:38
آیا رسانه های اجتماعی مکانی مناسب برای گزارش جرم و جنایت است؟!
نووا اسکوشیا- پلیس هالیفکس می گوید که مایل نیست مردم از توئیتر، فیس بوک یا رسانه های اجتماعی دیگر برای گزارش کردن جرم و جنایت استفاده کنند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نووا اسکوشیا- پلیس هالیفکس می گوید که مایل نیست مردم از توئیتر، فیس بوک یا رسانه های اجتماعی دیگر برای گزارش کردن جرم و جنایت استفاده کنند.

افسر پلیس کارول ماکلسک در گفتگو با خبرنگاران گفت: نمی خواهیم مردم این تصور را داشته باشند که در صورت توییت کردن یک خبر، به آن رسیدگی خواهد شد.

به گفته این افسر پلیس، مردم طی هفته حداقل سه تا چهار مورد جرم را از طریق رسانه های اجتماعی گزارش می کنند. در حالی که پلیس ترجیح می دهد این گزارش ها را از طریق تماس مستقیم مردم با اداره پلیس دریافت کند. (اداره پلیس هالیفکس، بطور متوسط به حدود 190 تماس تلفنی در روز پاسخ می دهد.)

ماکلسک برای مخالفت خود دو دلیل می آورد. أولا اینکه افرادی که جرم و خلافی را به پلیس گزارش می کنند،اغلب می بایست اطلاعات شخصی و حساسی را در اختیار پلیس قرار بدهند. اگر این کار را از طریق رسانه های اجتماعی انجام بدهند، هیچ تضمینی برای محفوظ ماندن اطلاعات شخصی آنها وجود نخواهد داشت.
دوما، پلیس بصورت 24 ساعت صفحه رسانه های اجتماعی اش را چک نمی کند. بنابراین این امکان وجود دارد که برخی پیام ها از دید ماموران پنهان بمانند، یا به موقع مشاهده نشوند.

در حال حاضر، اداره پلیس هالیفکس تها بر اساس گزارش های دریافتی از طریق رسانه های اجتماعی به آنها رسیدگی نمی کند و در صورت دریافت توییت یا پیام با فرستنده تماس می گیرد و از او می خواهد که با 911 یا یکی از شماره های اداره پلیس تماس بگیرد. تنها موارد استثنا که می توانند از طریق رسانه های اجتماعی گزارش بشوند، جرائمی مانند سرقت، خسارت به مال و اقلام مفقود شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟


  مسئولیت‌پذیری در استفاده از هوش مصنوعی و چالش‌های ارتباطی


  فاجعه سقوط بالگرد: زنگ خطر ناتوانی در مدیریت بحران


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!


  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد