درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:32   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33246صفحه نخست » ادامه مطلب یکشنبه، 1 اردیبهشت 1397 - 20:14
آیا رسانه های اجتماعی مکانی مناسب برای گزارش جرم و جنایت است؟!
نووا اسکوشیا- پلیس هالیفکس می گوید که مایل نیست مردم از توئیتر، فیس بوک یا رسانه های اجتماعی دیگر برای گزارش کردن جرم و جنایت استفاده کنند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نووا اسکوشیا- پلیس هالیفکس می گوید که مایل نیست مردم از توئیتر، فیس بوک یا رسانه های اجتماعی دیگر برای گزارش کردن جرم و جنایت استفاده کنند.

افسر پلیس کارول ماکلسک در گفتگو با خبرنگاران گفت: نمی خواهیم مردم این تصور را داشته باشند که در صورت توییت کردن یک خبر، به آن رسیدگی خواهد شد.

به گفته این افسر پلیس، مردم طی هفته حداقل سه تا چهار مورد جرم را از طریق رسانه های اجتماعی گزارش می کنند. در حالی که پلیس ترجیح می دهد این گزارش ها را از طریق تماس مستقیم مردم با اداره پلیس دریافت کند. (اداره پلیس هالیفکس، بطور متوسط به حدود 190 تماس تلفنی در روز پاسخ می دهد.)

ماکلسک برای مخالفت خود دو دلیل می آورد. أولا اینکه افرادی که جرم و خلافی را به پلیس گزارش می کنند،اغلب می بایست اطلاعات شخصی و حساسی را در اختیار پلیس قرار بدهند. اگر این کار را از طریق رسانه های اجتماعی انجام بدهند، هیچ تضمینی برای محفوظ ماندن اطلاعات شخصی آنها وجود نخواهد داشت.
دوما، پلیس بصورت 24 ساعت صفحه رسانه های اجتماعی اش را چک نمی کند. بنابراین این امکان وجود دارد که برخی پیام ها از دید ماموران پنهان بمانند، یا به موقع مشاهده نشوند.

در حال حاضر، اداره پلیس هالیفکس تها بر اساس گزارش های دریافتی از طریق رسانه های اجتماعی به آنها رسیدگی نمی کند و در صورت دریافت توییت یا پیام با فرستنده تماس می گیرد و از او می خواهد که با 911 یا یکی از شماره های اداره پلیس تماس بگیرد. تنها موارد استثنا که می توانند از طریق رسانه های اجتماعی گزارش بشوند، جرائمی مانند سرقت، خسارت به مال و اقلام مفقود شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد