درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 21:58   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33246صفحه نخست » ادامه مطلب یکشنبه، 1 اردیبهشت 1397 - 20:14
آیا رسانه های اجتماعی مکانی مناسب برای گزارش جرم و جنایت است؟!
نووا اسکوشیا- پلیس هالیفکس می گوید که مایل نیست مردم از توئیتر، فیس بوک یا رسانه های اجتماعی دیگر برای گزارش کردن جرم و جنایت استفاده کنند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نووا اسکوشیا- پلیس هالیفکس می گوید که مایل نیست مردم از توئیتر، فیس بوک یا رسانه های اجتماعی دیگر برای گزارش کردن جرم و جنایت استفاده کنند.

افسر پلیس کارول ماکلسک در گفتگو با خبرنگاران گفت: نمی خواهیم مردم این تصور را داشته باشند که در صورت توییت کردن یک خبر، به آن رسیدگی خواهد شد.

به گفته این افسر پلیس، مردم طی هفته حداقل سه تا چهار مورد جرم را از طریق رسانه های اجتماعی گزارش می کنند. در حالی که پلیس ترجیح می دهد این گزارش ها را از طریق تماس مستقیم مردم با اداره پلیس دریافت کند. (اداره پلیس هالیفکس، بطور متوسط به حدود 190 تماس تلفنی در روز پاسخ می دهد.)

ماکلسک برای مخالفت خود دو دلیل می آورد. أولا اینکه افرادی که جرم و خلافی را به پلیس گزارش می کنند،اغلب می بایست اطلاعات شخصی و حساسی را در اختیار پلیس قرار بدهند. اگر این کار را از طریق رسانه های اجتماعی انجام بدهند، هیچ تضمینی برای محفوظ ماندن اطلاعات شخصی آنها وجود نخواهد داشت.
دوما، پلیس بصورت 24 ساعت صفحه رسانه های اجتماعی اش را چک نمی کند. بنابراین این امکان وجود دارد که برخی پیام ها از دید ماموران پنهان بمانند، یا به موقع مشاهده نشوند.

در حال حاضر، اداره پلیس هالیفکس تها بر اساس گزارش های دریافتی از طریق رسانه های اجتماعی به آنها رسیدگی نمی کند و در صورت دریافت توییت یا پیام با فرستنده تماس می گیرد و از او می خواهد که با 911 یا یکی از شماره های اداره پلیس تماس بگیرد. تنها موارد استثنا که می توانند از طریق رسانه های اجتماعی گزارش بشوند، جرائمی مانند سرقت، خسارت به مال و اقلام مفقود شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد