درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 20:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33238صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 1 اردیبهشت 1397 - 07:34
گزارش جهانی ارتباطات 2018 منتشر شد/ خط بین اخبار و تبلیغات تار است
شصت و چهار درصد از متخصصان روابط عمومی پیش بینی می کنند که در طی پنج سال آینده مصرف کننده معمولی روابط عمومی قادر به تشخیص محتوای تولید شده خبرنگاران از محتوای صرفا تبلیغاتی رسانه ها نخواهند بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طبق گزارش جهانی ارتباطات 2018، شصت و چهار درصد از متخصصان روابط عمومی پیش بینی می کنند که در طی پنج سال آینده مصرف کننده معمولی روابط عمومی قادر به تشخیص محتوای تولید شده خبرنگاران از محتوای صرفا تبلیغاتی رسانه ها نخواهند بود. این تحقیق همچنین نشان می دهد 59 درصد از متخصصان پیش بینی می کنند که مخاطب عمومی حتی تمایلی به دانستن تفاوت آن دو نخواهد داشت.

به گزارش گروه بین الملل شارا، 42 درصد از متخصصان بر این باورند که روند به سوی آنچه "محتوای برند" می نامند به طور بالقوه مسئله ای اخلاقی است. درصد بیشتری (52 درصد) نگران روند رو به رشد رویکرد پرداخت مبالغی به افراد مشهور، افراد پر مخاطب در یوتیوب و اینستاگرام برای تبلیغ محصولات و برند های مختلف هستند. مدیران روابط عمومی پیش بینی می کنند که در پنج سال آینده به سبب رشد بودجه رسانه های خصوصی، منابع تخصیص یافته به رسانه های دیگر کاهش یابد.

با این وجود اخبار جعلی و تحریف هدفمند حقیقت، بزرگترین مسئله اخلاقی است که صنعت روابط عمومی با آن روبرو است. 92 درصد متخصصان معتقدند اخبار جعلی و پس از آن تحریف حقیقت از مهم ترین تهدیداتی هستند که این حرفه را تهدید می کنند.

علیرغم این روند نگران کننده، 46 درصد از متخصصان ارتباطات معتقدند که کسب و کارشان در 5 سال گذشته اخلاقی تر شده و 62 درصد پیش بینی می کنند که در طی پنج سال آینده اخلاقی تر نیز خواهد شد.

در نهایت با وجود اینکه 55 درصد از متخصصان روابط عمومی کار برای مراجعین ستیزه جو را مسئله اخلاقی بالقوه می دانند، 82 درصد معتقدند همه افراد، سازمان ها و دولت ها حق مشاوره با روابط عمومی را دارند. با این وجود 95 درصد از همان افراد اذعان دارند که شخصا به خاطر مسائل اخلاقی برای برخی افراد، سازمان ها و دولت ها کار نمی کنند.

گفتنی است سومین گزارش سالانه Global Communications، یک بررسی جامع از رهبران و دانش آموزان روابط عمومی در سراسر جهان، توسط مرکز روابط عمومی در دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه آننبرگ منتشر شده است.

نوشته: جیمی هونویتز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد