درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 05:22   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33228صفحه نخست » ادامه مطلب یکپنجشنبه، 30 فروردین 1397 - 16:43
محصولات تویوتا از سال 2025 با هم ارتباط برقرار می کنند
نوشته: سعید علیپور - ایجاد ارتباط بین وسایل نقلیه یکی از ایده هایی است که به واسطه پیشرفت روز افزون تکنولوژی و فراگیرتر شدن فناوری های ارتباطی در کانون توجه برخی خودروسازان قرار گرفته؛ تویوتا یکی از این خودروسازان است که برنامه ویژه ای را در این زمینه تدوین کرده و قصد دارد در آینده نه چندان دور مدل های تولیدی خود را به این قابلیت مجهز کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  ایجاد ارتباط بین وسایل نقلیه یکی از ایده هایی است که به واسطه پیشرفت روز افزون تکنولوژی و فراگیرتر شدن فناوری های ارتباطی در کانون توجه برخی خودروسازان قرار گرفته؛ تویوتا یکی از این خودروسازان است که برنامه ویژه ای را در این زمینه تدوین کرده و قصد دارد در آینده نه چندان دور مدل های تولیدی خود را به این قابلیت مجهز کند.

بر اساس برنامه ریزی های این کمپانی ژاپنی، نخستین سری از اتومبیل هایی که دارای چنین قابلیتی باشند، در سال 2021 وارد خیابان های آمریکا خواهند شد. در میانه های دهه بعدی نیز "اکثر" محصولات تویوتا و لکسس با قابلیتی به نام DSRC که شکل اختصاری عبارت "ارتباطات برد کوتاه اختصاصی" است، به دست مشتریان خواهند رسید.

البته ظاهرا تویوتا پیش از این نیز گام هایی را در راستای ایجاد ارتباط بین محصولات خود برداشته است، چرا که طبق گزارش رویترز، این شرکت از سال 2015 تاکنون 100 هزار دستگاه از تولیدات خود را به تکنولوژی های مشابه تجهیز کرده است.

برای اثبات این ادعا تویوتا به سیستم های ترمز خودکار خود که از سال 2015 در برخی مدل ها نصب شده اند، اشاره می کند. به گفته این کمپانی 92 درصد از خودروهایی که اکنون در ایالات متحده با نشان های تویوتا و لکسس به فروش می رسند، از تکنولوژی Safety Sense بهره می برند.

در کنار تویوتا دیگر شرکت های خودروساز نیز برای ورود به عرصه فناوری ارتباطات بین خودرویی اعلام آمادگی کرده اند. فولکس واگن یکی از این شرکت هاست که از سال 2019 محصولاتش را با این قابلیت عرضه خواهد کرد.

بد نیست اشاره کنیم با تکیه بر فناوری ارتباط بین خودرویی (V2V) وسایل نقلیه حاضر در خیابان ها می توانند به همدیگر متصل شده و اطلاعاتی را رد و بدل کنند. همچنین فناوری دیگر به نام V2I وجود دارد که از طریق آن بین اتومبیل ها و زیر ساخت های شهری ارتباط برقرار می شود.

کاهش تصادفات و جلوگیری از ترافیک های سنگین برخی از مزایای این دو فناوری هستند. به نظر می رسد کمپانی فورد نیز از سال 2020 با استاندارد نمودن سیستم کمکی CoPilot 360، مدل های مختلف خود را به فناوری های یاد شده مجهز خواهد کرد.

منبع: engadget +digiato

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد