درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 18:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33225صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 29 فروردین 1397 - 20:37
استاندار مازندران: روابط عمومی و رسانه صدای مردم باشند
استاندار مازندران با بیان اینکه روابط عمومی رسانه باید صدای مردم باشند بر لزوم پاسخگویی مسئولان تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار مازندران با بیان اینکه روابط عمومی و رسانه باید صدای مردم باشند بر لزوم پاسخگویی مسئولان تاکید کرد.

به گزارش شارا به نقل از مهر، محمد اسلامی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان به اهمیت مخاطب شناسی در امر اطلاع رسانی اشاره کرد و یاد آور شد: در اطلاع رسانی؛ جامعه مخاطب با طیف گسترده و فراگیر باید دیده شود.


استاندار بر بکارگیری الگوهای متنوع و موثر در امر اطلاع رسانی تاکید و خاطرنشان کرد: در اطلاع رسانی باید با بیان مسائل، مشارکت مردم را جلب کنیم کار اطلاع رسانی باید با دقت، صبر و به هنگام صورت گیرد.


مقام عالی دولت در استان، با اشاره به این که شورای اطلاع رسانی باید فکر و خرد جمعی را متحد کند، تصریح کرد: با پیش بینی، پیشگیری و مدیریت درست و به موقع می توان از بسیاری از مشکلات و آفت ها جلوگیری کرد.


اسلامی با بیان این که باید با مدل های متنوع، ارتباط دو سویه خود و جامعه را احیا کنیم، افزود: رسانه ها باید با اطلاع رسانی درست، اذهان را شفاف کنند و اعتماد را گسترش دهند.


استاندار، بر پردازش درست و هدفمند اخبار تاکید کرد و اظهار داشت: بیان مطالب باید کامل، جامع و مبسوط باشد تا زمینه اقناع مردم را فراهم آورد.


اسلامی با بیان این که روابط عمومی ها و رسانه ها باید صدای مردم باشند، گفت: مدیران باید در دسترس مردم و به آنان پاسخگو باشند.


وی پاسخگو بودن را زمینه ساز اعتماد آفرینی در جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم و صدای مردم را بشنویم و با زیرساخت های موجود، تحقق این مهم را دنبال کنیم و پاسخگویی شفاف و شنیدن صدای مردم به یک فرهنگ تبدیل شود.


استاندار با تاکید بر این که کادر روابط عمومی در ادارات باید درس خوانده، آموزش دیده و با مهارت باشند، افزود: کسانی که در تماس با مردم هستند باید آموزش های لازم را ببینند و صبور باشند.


اسلامی با اشاره به این که باید نقاط قوت و اقدامات صورت گرفته را اطلاع رسانی و تحلیل کنیم، تصریح کرد: با تحلیل های آگاهانه، باید زوایای پنهان را روشن کردو نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرد.


نماینده عالی دولت در مازندران، با بیان این که باید موثر باشیم و موثر بودن نیاز به نهاد سازی و فرهنگ سازی دارد، گفت: برای وفاق در عمل باید به باور مشترک برسیم.


استاندار شاخص های اقتصادی مازندران را رو به رشد عنوان کرد و با اشاره به این که واقعیت ها و اتفاقات مثبت باید اطلاع رسانی شود تا اعتماد و فهم مشترک ایجاد شود و رضایت مندی مردم ارتقاء یابد، تصریح کرد: روابط عمومی ها و رسانه ها باید عملکرد دستگاه ها را منعکس کنند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد