درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 21:07   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33191صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 26 فروردین 1397 - 16:51
مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اهواز: رسالت روابط عمومی آگاه کردن مردم از عملکرد شهرداری است
مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اهواز گفت: وظیفه روابط عمومی است که مردم را در جریان عملکرد و فعالیت های شهرداری قرار دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اهواز گفت: وظیفه روابط عمومی است که مردم را در جریان عملکرد و فعالیت های شهرداری قرار دهد.


به گزارش شارا به نقل از سایت شهرداری اهواز، فرزین حاتمی با حضور در کارگاه خبرنویسی پیشرفته و در جمع رابطین خبر افزود: از آنجا که شهرداری نهادی مردمی و غیردولتی است و بخش اعظم درآمد آن توسط مردم تأمین می شود، لازم است که مردم در جریان هزینه‌هایی که به شهرداری پرداخت می‌کنند قرار گیرند که این امر تنها با اطلاع رسانی موثر و به موقع امکان پذیر است.


وی با اشاره به ضرورت حرفه ای شدن روابط عمومی های شهرداری در ادامه گفت: هدف از برگزاری این دوره‌ها، تقویت نیروهای خبری این سازمان در راستای انعکاس هرچه بهتر و شفاف‌تر عملکرد شهرداری اهواز و ارتباط موثر با مخاطبین و شهروندان است.


وی بر شرکت مستمر پرسنل در این دوره تاکید کرد و گفت: حضور فعال و هدفمند مخاطبین این دوره باعث ارتقای کیفیت و توانایی آنان در تولید و تنظیم خبر و گزارش نویسی می شود و ان شاا... برای برگزاری دوره های تخصصی در سطوح بالاتر در آینده برنامه ریزی می شود.


گفتنی است مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل امروز یکشنبه با حضور در ششمین جلسه دوره خبرنویسی ویژه پرسنل اداره ارتباطات شهرداری اهواز از نزدیک در جریان چگونگی آموزش های کارگاهی رابطین خبر قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد