درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 18:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33169صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 22 فروردین 1397 - 22:47
چهار سطح از زندگی برای ۷ میلیارد انسان
هانس روزلینگ متفکر سوئدی و نویسنده کتاب حقیقت مستند در باره سیاره ما می گوید تقسیم درآمد میانگین کشورهای جهان به دو نوع جامعه توسعه یافته و در حال توسعه درست نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هانس روزلینگ متفکر سوئدی و نویسنده کتاب حقیقت مستند در باره سیاره ما می گوید تقسیم درآمد میانگین کشورهای جهان به دو نوع جامعه توسعه یافته و در حال توسعه درست نیست.

به نظر هانس روزلینگ، انسانهای روی زمین در نقاط مختلف از ۴ نوع سطح درآمد برخوردارند. مثلا یک استان
چین درآمدش در حد اروپا است. یک استانش در حد کشورهای آسیایی و یک استانش در حدِ کشوری فقیر در افریقا می باشد. برای همین وی تقسیم بندی پخش ثروت بین انسان ها را تهیه کرده است تا تصویر حقیقی از زندگی ۷ میلیارد انسان ارائه دهد. ۴ مرحله درآمد بشر از نظر او عبارتند از:

سطح اول، فقر مطلق است که شامل ۱ میلیارد نفر می شود. آنها کمتر از ۲ دلار در روز درآمد دارند. پابرهنه قدم می زنند. برای دسترسی به آب باید مسافتی را طی کنند. غذای شان بر روی اجاق طبیعی تهیه می شود و روی زمین خاکی می خوابند.

در سطح دوم درآمد، ۳ میلیارد نفر قرار دارند. درآمد این افراد بین ۲ تا ۸ دلار در روز است. این سه میلیارد نفر ممکن است در همه کشورهای جهان باشند. آنها قادرند کفش هم بخرند. بعضی ها شانس داشتن یک دوچرخه را هم دارند. دسترسی شان به آب نزدیکتر است. بچه های این خانواده ها به مدرسه می روند. شام روی اجاق گازی درست می شود و روی تشک یا لحاف می خوابند.

در سطح سوم، ۲ میلیارد نفر هستند که در همه کشورهای جهان پخش شده اند. بین ۸ تا ۳۲ دلار درآمد روزانه شان است. آب آشامیدنی و یخچال در خانه های شان هست. بعضی ها می توانند موتور سیکلت داشته باشند و بخشی از فرزندان این افراد می توانند به دبیرستان بروند و حتی آن را به پایان برسانند.

در مرحله چهارم یک میلیارد نفر وجود دارند. درآمدشان بالای ۳۲ دلار در روز است. حتما از تحصیلات دوره متوسطه برخوردارند. احتمالا قدرت خرید ماشین دارند و هر از گاهی به تعطیلات هم می روند.

 

منبع: www.cugh.org
 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد