درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 04:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
  دبیر اجرایی دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی ایران منصوب شد
  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33006صفحه نخست » دوشنبه، 6 فروردین 1397 - 04:11
تعدادی از شرکت‌های عظیم بین‌المللی فعالیت خود در فیس‌بوک را متوقف کردند
ایلان ماسک، رییس شرکت فضایی اسپیس‌ایکس و صاحب شرکت خودروسازی تسلا، صفحه شخصی خود، تسلا و اسپیس‌ایکس را از فیس‌بوک حذف کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ایلان ماسک، رییس شرکت فضایی اسپیس‌ایکس و صاحب شرکت خودروسازی تسلا، صفحه شخصی خود، تسلا و اسپیس‌ایکس را از فیس‌بوک حذف کرد.


به گزارش رسانه ها، این کار در واکنش به افشای سوء استفاده از اطلاعات شخصی کاربران فیس‌بوک توسط شرکت «کمبریج آنالیتکا» انجام شده است.

شرکت کمبریج آنالیتکا پیشتر توانسته بود به اطلاعات شخصی بیش از ۵۰ میلیون کاربر فیس‌بوک دست یابد و برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند که این شرکت تلاش کرده از این اطلاعات برای تاثیرگذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا استفاده کند.

مارک زاکربرگ، موسس و مدیرعامل فیس‌بوک، رسما به دلیل چنین اتفاقی عذرخواهی کرده و تمامی همکاری‌ها با شرکت کمبریج آنالیتکا را به حالت تعلیق درآورده است.

همچنین شرکت موزیلا، سازمان غیرانتفاعی که مسوول انتشار مرورگر وب موزیلا فایرفاکس است هم در وبلاگ خود اعلام کرده که برای مدتی در فیس‌بوک حضور نخواهد داشت، به فیس‌بوک آگهی نخواهد داد و صفحه خود را به‌روز نخواهد کرد.

 

بانک آلمانی «کومرز بانک» هم گفته آگهی‌هایش در فیس‌بوک را متوقف می‌کند.

 

شرکت سونوز هم در بیانیه‌ای اعلام کرد به مدت یک هفته همه آگهی‌هایش در فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و گوگل را متوقف و پول این آگهی‌ها را به کنفرانس حقوق دیجیتال اهدا خواهد کرد.


طی هفته گذشته، ارزش سهام فیس بوک ۵۸ میلیارد دلار سقوط کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد