درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 02:38   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33006صفحه نخست » شنبه، 4 فروردین 1397 - 16:47
تعدادی از شرکت‌های عظیم بین‌المللی فعالیت خود در فیس‌بوک را متوقف کردند
ایلان ماسک، رییس شرکت فضایی اسپیس‌ایکس و صاحب شرکت خودروسازی تسلا، صفحه شخصی خود، تسلا و اسپیس‌ایکس را از فیس‌بوک حذف کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ایلان ماسک، رییس شرکت فضایی اسپیس‌ایکس و صاحب شرکت خودروسازی تسلا، صفحه شخصی خود، تسلا و اسپیس‌ایکس را از فیس‌بوک حذف کرد.


به گزارش رسانه ها، این کار در واکنش به افشای سوء استفاده از اطلاعات شخصی کاربران فیس‌بوک توسط شرکت «کمبریج آنالیتکا» انجام شده است.

شرکت کمبریج آنالیتکا پیشتر توانسته بود به اطلاعات شخصی بیش از ۵۰ میلیون کاربر فیس‌بوک دست یابد و برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند که این شرکت تلاش کرده از این اطلاعات برای تاثیرگذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا استفاده کند.

مارک زاکربرگ، موسس و مدیرعامل فیس‌بوک، رسما به دلیل چنین اتفاقی عذرخواهی کرده و تمامی همکاری‌ها با شرکت کمبریج آنالیتکا را به حالت تعلیق درآورده است.

همچنین شرکت موزیلا، سازمان غیرانتفاعی که مسوول انتشار مرورگر وب موزیلا فایرفاکس است هم در وبلاگ خود اعلام کرده که برای مدتی در فیس‌بوک حضور نخواهد داشت، به فیس‌بوک آگهی نخواهد داد و صفحه خود را به‌روز نخواهد کرد.

 

بانک آلمانی «کومرز بانک» هم گفته آگهی‌هایش در فیس‌بوک را متوقف می‌کند.

 

شرکت سونوز هم در بیانیه‌ای اعلام کرد به مدت یک هفته همه آگهی‌هایش در فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و گوگل را متوقف و پول این آگهی‌ها را به کنفرانس حقوق دیجیتال اهدا خواهد کرد.


طی هفته گذشته، ارزش سهام فیس بوک ۵۸ میلیارد دلار سقوط کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد