درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 00:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33006صفحه نخست » شنبه، 4 فروردین 1397 - 16:47
تعدادی از شرکت‌های عظیم بین‌المللی فعالیت خود در فیس‌بوک را متوقف کردند
ایلان ماسک، رییس شرکت فضایی اسپیس‌ایکس و صاحب شرکت خودروسازی تسلا، صفحه شخصی خود، تسلا و اسپیس‌ایکس را از فیس‌بوک حذف کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ایلان ماسک، رییس شرکت فضایی اسپیس‌ایکس و صاحب شرکت خودروسازی تسلا، صفحه شخصی خود، تسلا و اسپیس‌ایکس را از فیس‌بوک حذف کرد.


به گزارش رسانه ها، این کار در واکنش به افشای سوء استفاده از اطلاعات شخصی کاربران فیس‌بوک توسط شرکت «کمبریج آنالیتکا» انجام شده است.

شرکت کمبریج آنالیتکا پیشتر توانسته بود به اطلاعات شخصی بیش از ۵۰ میلیون کاربر فیس‌بوک دست یابد و برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند که این شرکت تلاش کرده از این اطلاعات برای تاثیرگذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا استفاده کند.

مارک زاکربرگ، موسس و مدیرعامل فیس‌بوک، رسما به دلیل چنین اتفاقی عذرخواهی کرده و تمامی همکاری‌ها با شرکت کمبریج آنالیتکا را به حالت تعلیق درآورده است.

همچنین شرکت موزیلا، سازمان غیرانتفاعی که مسوول انتشار مرورگر وب موزیلا فایرفاکس است هم در وبلاگ خود اعلام کرده که برای مدتی در فیس‌بوک حضور نخواهد داشت، به فیس‌بوک آگهی نخواهد داد و صفحه خود را به‌روز نخواهد کرد.

 

بانک آلمانی «کومرز بانک» هم گفته آگهی‌هایش در فیس‌بوک را متوقف می‌کند.

 

شرکت سونوز هم در بیانیه‌ای اعلام کرد به مدت یک هفته همه آگهی‌هایش در فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و گوگل را متوقف و پول این آگهی‌ها را به کنفرانس حقوق دیجیتال اهدا خواهد کرد.


طی هفته گذشته، ارزش سهام فیس بوک ۵۸ میلیارد دلار سقوط کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد