درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32779صفحه نخست » سه شنبه، 8 اسفند 1396 - 22:54
رئیس ستاد انتخاباتی سال ۲۰۲۰ ترامپ معرفی شد
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا رسما رئیس ستاد خود برای انتخابات نوامبر سال ۲۰۲۰ را معرفی کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا رسما رئیس ستاد خود برای انتخابات نوامبر سال ۲۰۲۰ را معرفی کرده است.

به گزارش رسانه ها، برد پارسکال در کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ مدیر بخش امور دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی ترامپ بود.

گروه تجاری ترامپ در سال ۲۰۱۱ آقای پارسکال را به عنوان متخصص رسانه‌های دیجیتال استخدام کرده بود.

او سپس در سال ۲۰۱۵ ماموریت یافت که یک وبسایت برای معرفی ترامپ به عنوان نامزد انتخابات سال ۲۰۱۶ طراحی کند و پس از آن خیلی زود به عنوان مدیر بخش دیجیتال ستاد انتخاباتی رئیس جمهور کنونی ایالات متحده معرفی شد.

اریک ترامپ، یکی از پسران رئیس جمهوری آمریکا، روز سه‌شنبه (۲۷ فوریه / هشتم اسفند) انتصاب برد پارسکال به عنوان رئیس مبارزات انتخاباتی پدرش برای رقابت در سال ۲۰۲۰ را رسما تایید کرد.

او در اطلاعیه‌ای که برای رسانه‌ها ارسال شده گفته: "برد (پارسکال) استعداد فوق العاده‌ای دارد و در پیروزی سال ۲۰۱۶ ما نقش بسیار حیاتی داشت."

"او از اعتماد کامل خانواده ما برخوردار است و بهترین گزینه برای مدیریت ستاد است."

در همین حال، آنتونی زوکر، خبرنگار بی‌بی‌سی در واشنگتن، می‌گوید انتخاب برد پارسکال که سابقه فعالیت سیاسی ندارد می‌تواند نشانه‌ای از این واقعیت تلقی شود که ترامپ می‌خواهد برای انتخابات سال ۲۰۲۰ دوباره در کسوت یک فرد مستقل از حاکمیت و بیرون از دایره سیاسی واشنگتن ظاهر شود.

به نظر گزارشگر بی‌بی‌سی، انتخاب پارسکال بیانگر این است که آقای ترامپ در نظر ندارد برای انتخابات بعدی تشکیلات ستاد خود را همسو با تشکیلات حزب جمهوری‌خواه و متاثر از آن معرفی کند.

هم‌زمان انتخاب یک متخصص دنیای دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی می‌تواند موضوع تحقیقات ترامپ-روسیه را دوباره پر رنگ‌تر کند؛ چرا که بازرس ویژه، رابرت مولر، در جریان تحقیقات خود بارها از تلاش
روسیه برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی رای‌دهندگان آمریکایی سخن گفته و در یکی از آخرین ادعانامه‌های ارسالی به دادگاه هم ۱۳ شهروند روسیه را رسما به تلاش سازمان یافته در این زمینه متهم کرده است.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد