درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 17:26   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32660صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 بهمن 1396 - 18:19
یک کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی: پایه روابط عمومی ها سنتی است
یک کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی با بیان اینکه پایه روابط عمومی ها سنتی است و مجبور به حفظ پایه های اصلی هستیم، اظهار کرد: در روابط عمومی مدرن باید استفاده از فضای مجازی را بخشی از چارت سازمانی خود بدانیم، در غیر این صورت آشفتگی دامن گیر روابط عمومی ها می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی با بیان اینکه پایه روابط عمومی ها سنتی است و مجبور به حفظ پایه های اصلی هستیم، اظهار کرد: در روابط عمومی مدرن باید استفاده از فضای مجازی را بخشی از چارت سازمانی خود بدانیم، در غیر این صورت آشفتگی دامن گیر روابط عمومی ها می‌شود.

فائزه تقی پور در حاشیه "کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی در ایران" در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به لزوم فرهنگسازی سازمانی افزود: اگر فرهنگ سازمانی مدرن نباشد استفاده از متدهای نوین روابط عمومی هم اثربخش نیست.

این استاد ارتباطات با بیان اینکه برخی فکر می کنند با ورود رسانه جدید، سایر رسانه های قدیمی به حاشیه می رود، خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها در صورتی موفق هستند که فعالیت هایشان را به صورت چند رسانه ای ادامه دهند و رسانه ای را به حاشیه نبرند، به عنوان مثال گفته می شد روزنامه و یا تئاتر به عنوان رسانه منسوخ شده است، در حالی که با استفاده صحیح از این ابزارها اثربخشی های خوبی مشاهده می شود.

تقی پور با اشاره به جدیدترین آثار تالیفی خود در حوزه ارتباطات اضافه کرد: کتب "تئاتر و سینما در ایران و جهان" با رویکرد رسانه ای، "سواد رسانه ای و پیشگیری از جرم" با رویکرد آموزش مبانی سواد رسانه ای، "شبکه های اجتماعی" با رویکرد بیان فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی و "ارتباطات و سازمان" با رویکرد آموزش مهارت های ارتباطی مدیران آخرین کتب منتشر شده من بود که در روز نخست کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی رونمایی شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد