درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 17:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32660صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 بهمن 1396 - 17:43
یک کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی: پایه روابط عمومی ها سنتی است
یک کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی با بیان اینکه پایه روابط عمومی ها سنتی است و مجبور به حفظ پایه های اصلی هستیم، اظهار کرد: در روابط عمومی مدرن باید استفاده از فضای مجازی را بخشی از چارت سازمانی خود بدانیم، در غیر این صورت آشفتگی دامن گیر روابط عمومی ها می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی با بیان اینکه پایه روابط عمومی ها سنتی است و مجبور به حفظ پایه های اصلی هستیم، اظهار کرد: در روابط عمومی مدرن باید استفاده از فضای مجازی را بخشی از چارت سازمانی خود بدانیم، در غیر این صورت آشفتگی دامن گیر روابط عمومی ها می‌شود.

فائزه تقی پور در حاشیه "کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی در ایران" در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به لزوم فرهنگسازی سازمانی افزود: اگر فرهنگ سازمانی مدرن نباشد استفاده از متدهای نوین روابط عمومی هم اثربخش نیست.

این استاد ارتباطات با بیان اینکه برخی فکر می کنند با ورود رسانه جدید، سایر رسانه های قدیمی به حاشیه می رود، خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها در صورتی موفق هستند که فعالیت هایشان را به صورت چند رسانه ای ادامه دهند و رسانه ای را به حاشیه نبرند، به عنوان مثال گفته می شد روزنامه و یا تئاتر به عنوان رسانه منسوخ شده است، در حالی که با استفاده صحیح از این ابزارها اثربخشی های خوبی مشاهده می شود.

تقی پور با اشاره به جدیدترین آثار تالیفی خود در حوزه ارتباطات اضافه کرد: کتب "تئاتر و سینما در ایران و جهان" با رویکرد رسانه ای، "سواد رسانه ای و پیشگیری از جرم" با رویکرد آموزش مبانی سواد رسانه ای، "شبکه های اجتماعی" با رویکرد بیان فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی و "ارتباطات و سازمان" با رویکرد آموزش مهارت های ارتباطی مدیران آخرین کتب منتشر شده من بود که در روز نخست کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی رونمایی شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد