درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 00:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32578صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 16 بهمن 1396 - 12:22
مدیرعامل بانک ملی ایران: هدف نهایی طرح بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است
مدیرعاملبانک ملی ایران تاکید کرد: بانک آفیسر یکی از پیشرفته ترین طرح های نظام بانکی است که می تواند جایگاه بانک ملی ایران را بیش از پیش ارتقا دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعاملبانک ملی ایران تاکید کرد: بانک آفیسر یکی از پیشرفته ترین طرح های نظام بانکی است که می تواند جایگاه بانک ملی ایران را بیش از پیش ارتقا دهد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در دیدار اکانت آفیسرهای شعبه مرکزی با بیان این که این شعبه، ویترین بانک است، گفت: هدف نهایی طرح بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و ما همه توان خود را برای اجرای درست طرح به کار می بندیم.
 
 وی افزود: خوش اخلاقی و خوش برخوردی، باید سرلوحه رفتار همه کارکنان بانک باشد، اما در راس آنها اکانت آفیسرها هستند که باید همه تلاش خود را برای جلب رضایت حداکثری مشتریان داشته باشند.
 
 هادی سالارخیلی رئیس اداره کل سازمان و روش های بانک ملی ایران نیز در این نشست با اشاره به این که بانک آفیسر طرحی نوپا در بانک ملی ایران است، گفت: خوشبختانه در مدت کوتاهی که از اجرای طرح گذشته، رضایت مشتریان شعبه مرکزی از نحوه اجرای کار مطلوب بوده است.
 
 وی افزود: یازده اکانت آفیسر این شعبه به حدود 12 هزار درخواست ارزی، ریالی و معاملاتی مشتریان پاسخ داده اند که در نوع خود بسیار قابل توجه است.
 
 مهدی هدایتی رئیس شعبه مرکزی بانک ملی ایران نیز با اشاره به این که کارکنان این شعبه نهایت تلاش خود را برای اجرای درست این طرح انجام می دهند، گفت: اعتلای نام بانک و افزایش میزان رضایت مشتریان مورد توجه همه ماست.
 
 در ادامه این نشست نیز اکانت آفیسرهای شعبه مرکزی، دیدگاه ها و مسائل خود را با مدیرعامل بانک در میان گذاشتند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد