شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مديرعامل بانك ملي ايران: هدف نهايي طرح بانك آفيسر، تكريم حداكثري مشتريان است
دوشنبه، 16 بهمن 1396 - 12:58 کد خبر:32578
مديرعاملبانك ملي ايران تاكيد كرد: بانك آفيسر يكي از پيشرفته ترين طرح هاي نظام بانكي است كه مي تواند جايگاه بانك ملي ايران را بيش از پيش ارتقا دهد.
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مديرعاملبانك ملي ايران تاكيد كرد: بانك آفيسر يكي از پيشرفته ترين طرح هاي نظام بانكي است كه مي تواند جايگاه بانك ملي ايران را بيش از پيش ارتقا دهد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانك ملي ايران، دكتر محمد رضا حسين زاده در ديدار اكانت آفيسرهاي شعبه مركزي با بيان اين كه اين شعبه، ويترين بانك است، گفت: هدف نهايي طرح بانك آفيسر، تكريم حداكثري مشتريان است و ما همه توان خود را براي اجراي درست طرح به كار مي بنديم.
وي افزود: خوش اخلاقي و خوش برخوردي، بايد سرلوحه رفتار همه كاركنان بانك باشد، اما در راس آنها اكانت آفيسرها هستند كه بايد همه تلاش خود را براي جلب رضايت حداكثري مشتريان داشته باشند.
هادي سالارخيلي رئيس اداره كل سازمان و روش هاي بانك ملي ايران نيز در اين نشست با اشاره به اين كه بانك آفيسر طرحي نوپا در بانك ملي ايران است، گفت: خوشبختانه در مدت كوتاهي كه از اجراي طرح گذشته، رضايت مشتريان شعبه مركزي از نحوه اجراي كار مطلوب بوده است.
وي افزود: يازده اكانت آفيسر اين شعبه به حدود 12 هزار درخواست ارزي، ريالي و معاملاتي مشتريان پاسخ داده اند كه در نوع خود بسيار قابل توجه است.
مهدي هدايتي رئيس شعبه مركزي بانك ملي ايران نيز با اشاره به اين كه كاركنان اين شعبه نهايت تلاش خود را براي اجراي درست اين طرح انجام مي دهند، گفت: اعتلاي نام بانك و افزايش ميزان رضايت مشتريان مورد توجه همه ماست.
در ادامه اين نشست نيز اكانت آفيسرهاي شعبه مركزي، ديدگاه ها و مسائل خود را با مديرعامل بانك در ميان گذاشتند.