درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32578صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 16 بهمن 1396 - 12:22
مدیرعامل بانک ملی ایران: هدف نهایی طرح بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است
مدیرعاملبانک ملی ایران تاکید کرد: بانک آفیسر یکی از پیشرفته ترین طرح های نظام بانکی است که می تواند جایگاه بانک ملی ایران را بیش از پیش ارتقا دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعاملبانک ملی ایران تاکید کرد: بانک آفیسر یکی از پیشرفته ترین طرح های نظام بانکی است که می تواند جایگاه بانک ملی ایران را بیش از پیش ارتقا دهد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در دیدار اکانت آفیسرهای شعبه مرکزی با بیان این که این شعبه، ویترین بانک است، گفت: هدف نهایی طرح بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و ما همه توان خود را برای اجرای درست طرح به کار می بندیم.
 
 وی افزود: خوش اخلاقی و خوش برخوردی، باید سرلوحه رفتار همه کارکنان بانک باشد، اما در راس آنها اکانت آفیسرها هستند که باید همه تلاش خود را برای جلب رضایت حداکثری مشتریان داشته باشند.
 
 هادی سالارخیلی رئیس اداره کل سازمان و روش های بانک ملی ایران نیز در این نشست با اشاره به این که بانک آفیسر طرحی نوپا در بانک ملی ایران است، گفت: خوشبختانه در مدت کوتاهی که از اجرای طرح گذشته، رضایت مشتریان شعبه مرکزی از نحوه اجرای کار مطلوب بوده است.
 
 وی افزود: یازده اکانت آفیسر این شعبه به حدود 12 هزار درخواست ارزی، ریالی و معاملاتی مشتریان پاسخ داده اند که در نوع خود بسیار قابل توجه است.
 
 مهدی هدایتی رئیس شعبه مرکزی بانک ملی ایران نیز با اشاره به این که کارکنان این شعبه نهایت تلاش خود را برای اجرای درست این طرح انجام می دهند، گفت: اعتلای نام بانک و افزایش میزان رضایت مشتریان مورد توجه همه ماست.
 
 در ادامه این نشست نیز اکانت آفیسرهای شعبه مرکزی، دیدگاه ها و مسائل خود را با مدیرعامل بانک در میان گذاشتند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد