درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 04:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
  دبیر اجرایی دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی ایران منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32232صفحه نخست » گفتگوسه شنبه، 19 دی 1396 - 18:28
پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/3
در گفتگو با مدیر ارتباطات، گوگل هند: - در هند تمرکز کارگزاری‌های روابط‌عمومی تاکنون روابط رسانه‌ای بوده است نه ضرورتا تولید دارایی که از کارزار حمایت کند، اما این روند به آرامی در حال تغییر است. به نظر من سرمایه‌گذاری مانع بزرگ‌تری است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مینو هاندا، مدیر ارتباطات، گوگل هند است. این متن کامل گفتگویی است که بخش هایی از آن در گزارش هولمز منتشر شد.

 

به هنگام تصمیم‌گیری برای استخدام و بهره‌گیری از یک کارگزاری، خلاقیت تا چه میزان در انتخاب شما تأثیرگذار است؟
مهم است اما به چند چیز بستگی دارد – ساختار داخلی سازمان و منظورم از آن کسی است که در رسانه اجتماعی کمک می‌کند، تیم ارتباطات یا بازاریابی – و اندازه شرکت – شرکت‌های بزرگ‌تر تمایل به بکارگیری منابع تخصصی بیشتر و بیشتر دارند – در حالی که شرکت‌های کوچکتر بیشتر به دنبال راه‌حل‌های یکپارچه هستند.

سطح خلاقیت را در کارگزاری‌های خود چگونه توصیف می‌کنید؟
در بهترین حالت 5 از 10 (مهارت‌های خلاق سنتی) یا صفر است. کارگزاری‌های معدودی در کشور از تیم‌های خلاقیت خوب برخوردار هستند.

به طور کلی، پذیرش شما نسبت به ایده‌های خلاقانه کارگزاری خود چه میزان است؟
کاملا پذیرا هستیم. ایده‌های خوب ممکن است از هر منبعی ایجاد شوند.

آیا کارگزاری روابط‌عمومی شما تا کنون به عنوان کارگزاری پیشتاز در خلاقیت معرفی شده است؟
نه.

موانع بر سر راه کارگزاری‌های روابط‌عمومی برای تبدیل شدن به یک کارگزاری پیشتاز در خلاقیت کدام هستند؟
در حال حاضر مانند داستان اول مرغ بوده است یا تخم‌غ می‌باشد – آن‌ها خواهان تعهد هستند و سپس تیمی را در محل مورد نظر قرار می‌دهند در حالی که مشتریان می‌گویند، ابتدا خلاقیت را به ما نشان دهید و سپس مذاکره می‌کنیم.


در هند تمرکز کارگزاری‌های روابط‌عمومی تاکنون روابط رسانه‌ای بوده است نه ضرورتا تولید دارایی که از کارزار حمایت کند، اما این روند به آرامی در حال تغییر است. به نظر من سرمایه‌گذاری مانع بزرگ‌تری است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد