درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 22:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32185صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 9 دی 1396 - 13:37
ارسال 13 کانکس بانک ملی ایران به منطقه زلزله زده ثلاث باباجانی
کاروان اهدایی کارکنان بانک ملی ایران حامل 13 کانکس جهت اسکان هموطنان زلزله زده غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه از قزوین به سمت منطقه ثلاث باباجانی اعزام شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کاروان اهدایی کارکنان بانک ملی ایران حامل 13 کانکس جهت اسکان هموطنان زلزله زده غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه از قزوین به سمت منطقه ثلاث باباجانی اعزام شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تعداد 10 کانکس از سوی کارکنان شرکت ملی آزادراه قزوین-زنجان از شرکت های تابعه بانک ملی ایران و تعداد سه کانکس از سوی کارکنان بانک ملی ایران در استان قزوین طی حرکتی خودجوش برای اسکان هموطنان زلزله زده و آسیب دیده به ثلاث باباجانی ارسال شد.

شرکت ملی آزادراه قزوین-زنجان از شرکت های تابعه بانک ملی ایران می باشد و کانکس های ارسالی با تخصیص بخشی از حقوق ماهانه کارکنان این شرکت و کارمندان بانک ملی استان قزوین خریداری شده است.

بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود از روز نخست این زمین لرزه، امکانات بیمارستان بانک را بسیج و تیم پزشکی و کادر پرستاری خود را به مناطق زلزله زده اعزام کرد.

همچنین بانک خدمات نقدی شامل 11 کامیون حاوی داروهای ضروری و کمیاب نظیر آلبومین به ارزش 2 میلیارد تومان، 48 هزار بطری آب معدنی به ارزش 24 میلیون تومان، 120 دستگاه چادر به ارزش 162 میلیون تومان،1400 تخته پتو به ارزش 127میلیون و 200 هزار تومان، 1500 قرص نان از استان همدان به مناطق زلزله زده به ارزش 300 هزار تومان و 300 کارت هدیه 500 هزار تومانی به خانواده های آسیب دیده و هموطنان زلزله زده کرمانشاه ارسال کرده است.

خرید و ارسال 25 عدد کانکس به ارزش 100 میلیون تومان، توزیع 310 عدد گاز پیکنیک و روشنایی با مجموع ارزش 12 میلیون و 400 هزار تومان، برپایی آشپزخانه صحرایی و توزیع 30 هزار پرس غذای گرم در 10 وعده غذایی ظهر و شب به ارزش 35 میلیون تومان نیز بخشی دیگر از خدمات بانک به مناطق زلزله زده غرب کشور بوده است.

همچنین بیش از یک میلیارد و 350 میلیون تومان نیز از محل بخشی از حقوق ماهانه کارکنان بانک ملی ایران و کمک های غیرنقدی و اقلام ضروری جمع آوری شد که در حال هزینه کرد در مناطق زلزله زده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد