درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 15:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31880صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 29 آبان 1396 - 14:54
رئیس شوراى هماهنگى بانک هاى دولتى اعلام کرد: تسهیلات حداکثری و ضمانت های حداقلی برای مردم آسیب دیده از زلزله در کرمانشاه
رئیس شوراى هماهنگى بانک هاى دولتى با یادآوری رشادت ها و مقاومت های مردم کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس، گفت: امروز زمان جبران آن خدمات است و به همین دلیل مردم و نظام بانکی در این خدمت رسانی پیش قدم شده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رئیس شوراى هماهنگى بانک هاى دولتى با یادآوری رشادت ها و مقاومت های مردم کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس، گفت: امروز زمان جبران آن خدمات است و به همین دلیل مردم و نظام بانکی در این خدمت رسانی پیش قدم شده اند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در نشستی که صبح امروز دوشنبه با حضور مدیران عامل بانک هاى دولتى، استاندار و جمعی از مقامات استانی در سالن تدبیر استاندارى کرمانشاه براى رسیدگى به امور زلزله زدگان برگزار شد، با بیان این که طی روزهای پس از زلزله همه مردم برای کمک به آسیب دیدگان منطقه کرمانشاه دست به دست هم دادند، افزود: روزهای گذشته برای مردم زلزله زده بسیار سخت بود و البته مدیران منطقه هم برای رفع مشکلات بسیار تلاش کردند.

وی ادامه داد: بانک ها از لحظات نخست وقوع حادثه، همپای مردم به کمک آسیب دیدگان شتافتند و تلاش کردند از حداکثر امکانات برای حل مشکلات استفاده کنند.

به گفته حسین زاده، بانک ها در ساعات ابتدایی تلاش کردند خودپردازها را در مناطق آسیب دیده نصب کنند تا مردم دست کم با مشکل نقدینگی مواجه نباشند.

وی به کمک های نقدی و غیرنقدی همکاران نظام بانکی برای مردم کرمانشاه اشاره کرد و گفت: با دستور دکتر کرباسیان وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، در اولین روزهاى حادثه تیمی از مسئولان وزارت امور اقتصاد و دارائى و نظام بانکی به منطقه اعزام شد و برای حل مشکلات مردم تصمیم های مهمی اتخاذ کرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به این که برخی شعب بانک ها نیز در این منطقه آسیب دیده اند، افزود: تلاش شد در کمترین زمان ممکن مشکل این شعب حل شده و خدمت رسانی به مشتریان هر چه سریعتر آغاز شود.

وی با بیان این که مردم ایران بارها تجربه زلزله را دارند و با این موضوع بیگانه نیستند، اظهار کرد: خوشبختانه نظام بانکی نیز تجربه های قابل توجهی در این زمینه دارد و بر همین اساس در همان روزهای نخست برای مساعدت مالی با زلزله زدگان تصمیم گیری شد.

حسین زاده با تاکید بر این که سهمیه بانک ها برای پرداخت تسهیلات به مردم مناطق زلزله زده مشخص شده و تقسیم پرداخت آن به مدیران استانی تفویض شده است، ادامه داد: همه دغدغه ما این بود که تسهیلات بانک ها مستقیم و فقط به دست آسیب دیدگان برسد که خوشبختانه با مرجعیت بنیاد مسکن و کمک های ثبت احوال، این دغدغه برطرف شده است.

به گفته وی، حسب دستور دکتر کرباسیان برای پرداخت تسهیلات به مردم منطقه، ضمانت های حداقلی و به صورت زنجیره اى از مردم منطقه دریافت خواهد شد. همچنین داشتن بدهی های بانکی یا چک برگشتی، مانعی برای پرداخت تسهیلات به مردم نخواهد بود.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین اعلام کرد: بدهکاران بانکی آسیب دیده در زلزله، می توانند از فرصت دو ساله امهال بدهی ها و نیز بخشش جرایم در این مدت استفاده کنند.

وی با تاکید دوباره بر همراهی نظام بانکی با زلزله زدگان، آمادگی این شبکه را برای ساخت مدرسه، بیمارستان و درمانگاه در این مناطق اعلام کرد.

گفتنی است در این جلسه مدیران عامل بانک های ملی، صادرات، ملت، صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن، سپه و تجارت حضور داشتند.

همچنین محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی بانک ملی ایران به نمایندگی از مدیرعامل بانک پس از وقوع زلزله در منطقه حاضر شده و طی روزهای اخیر به طور مرتب پیگیر امور کارکنانی بود که در این حادثه آسیب دیده اند. بانک ملی ایران تلاش کرد حداکثر امکانات لازم را برای کمک به همکاران حادثه دیده در زلزله اخیر کرمانشاه به کار بگیرد.


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد