درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 02:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31853صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 26 آبان 1396 - 12:27
مردمداری در عمل/ عذرخواهی برای ۲۰ ثانیه اشتباه در حرکت یک قطار در ژاپن
مدیران مسیر توکیو به شهر "تسوکوبا" شرکت "تسوکوبا اکسپرس" می‌گویند آنها "از صمیم قلب بابت مشکلاتی که برای مسافران پیش آمده" عذرخواهی می‌کنند. در بیانیه این شرکت که در وبسایت آن منتشر شده، آمده که قطاری که قرار بوده ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه و ۴۰ ثانیه صبح به وقت محلی حرکت کند، ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه و ۲۰ ثانیه صبح به راه افتاده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک شرکت راه آهن در ژاپن به دلیل اینکه یکی از قطارهایش ۲۰ ثانیه زودتر از زمان مقرر به راه افتاده، از مسافران عذرخواهی کرد.

مدیران مسیر توکیو به شهر "تسوکوبا" شرکت "تسوکوبا اکسپرس" می‌گویند آنها "از صمیم قلب بابت مشکلاتی که برای مسافران پیش آمده" عذرخواهی می‌کنند.

در بیانیه این شرکت که در وبسایت آن منتشر شده، آمده که قطاری که قرار بوده ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه و ۴۰ ثانیه صبح به وقت محلی حرکت کند، ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه و ۲۰ ثانیه صبح به راه افتاده است.

بر اساس بیانیه شرکت دلیل این اشتباه این بوده که کارکنان قطار جدول برنامه قطار را کنترل نکرده بودند.

در این بیانیه از قول راننده قطار آمده: "بعد از باز شدن در قطار مسافران سوار شدند و من درهای قطار را بدون اینکه زمان دقیق حرکت را کنترل کنم بستم."

این شرکت اعلام کرده که هیچ مسافری از این مساله شکایت نکرده است.

عذرخواهی این شرکت برای ۲۰ ثانیه با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی هم همراه بوده است.

قطار اکسپرس تسوکوبا، ظرف ۴۵ دقیقه مسافران را از "آکیهابارا" در شرق توکیو به "تسوکوبا" می‌رساند.

در ژاپن به ندرت پیش می‌آید که قطارها سر وقت حرکت نکنند و سیستم حمل و نقل ریلی این کشور یکی از مطمئن‌ترین و منظم‌ترین شبکه‌های حمل‌ونقل جهان است.

مسیر این قطار یکی از شلوغ‌ترین و پر رفت و آمدترین خطوط راه آهن ژاپن است و سالانه حدود ۱۵۰ میلیون مسافر را جا به جا می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد